امام جمعه قبای بهاران مریوان گفت: حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق نقض آشکار قوانین بین‌الملل است و نشانه شکست حتمی آن رژیم خواهد بود.

ماموستا امجد محمودی امام جمعه قبای بهاران مریوان در گفتگو با خبرنگار زریوار خبر، در خصوص حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق اظهار کرد: این حمله را بشدت محکوم می‌کنیم و خواستار اشد مجازات بین‌المللی در قبال این حمله وحشیانه رژیم کودک‌کش اسرائیل هستیم.

 

وی گفت: بی‌شک حمله رژیم صهیونیستی به محل مستشاران رشید سپاه در دمشق نقض آشکار قوانین بین‌الملل است و نشانه شکست حتمی آن رژیم خواهد بود.

 

امام جمعه قبای بهاران مریوان در ادامه افزود: حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به مردم غزه، فلسطین و حتی کنسولگری ایران بیانگر این است که این رژیم در آستانه سقوط قرار گرفته و برای استحکام خود از هر تلاشی دریغ نخواهند کرد.

 

وی گفت: اکنون جبهه مقاومت با کمک مستشاران نظامی در چند قدمی رسیدن برای آزادی قدس شریف از دست یهودیان کینه توزی است که نسبت به امت اسلام بیشترین تلاش را برای دشمنی با اسلام را دارد.

 

ماموستا محمودی بیان داشت: وظیفه حکام اسلامی است که ضمن قطع روابط برای نابودی رژیم صهیونیستی مثل جمهوری اسلامی ایران باید تلاش کنند و سکوت آنان قطعاً به معنی تعاون و همکاری بر ضداسلام محسوب خواهد شد.

 

وی گفت: آنچه وظیفه امت اسلامی است وحدت و همکاری در جهت نابودی رژیم صهیونیستی و حمایت قاطع برای آزادی قدس شریف است.

 

امام جمعه قبای بهاران مریوان عنوان کرد: در اینجا لازم است از همه حکومت‌ها چه مسلمان و چه غربی‌هایی که به دنبال منافع خود هستند را مثل جمهوری اسلامی ایران اعلان دشمنی با این رژیم کودک‌کش ملت مظلوم اما مقتدر فلسطین در حقوق سرزمین پدری آنان به جای دفاع سکوت اختیار کرده‌اند و در مقابل به شهادت رساندن مستشاران نظامی عزیزمان سکوت اختیار کردند، نمایند.

 

وی در پایان گفت: اینجانب ضمن عرض تسلیت به خانواده معظم شهدای این حمله وحشیانه خواستار انتقام شدید در اسرع وقت از این رژیم منحوس و غده سرطانی است و از عموم ملت‌های مسلمان بخصوص ملت بزرگ ایران اسلامی در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با حضور گسترده خویش خط بطلان بر خواب‌های غلطی که برای انقلاب ما دیده‌اند نقش بر آب نمایند.