مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: زیرساخت‌های ورزشی استان سال گذشته روند روبه رشدی داشت و ۱۱ پروژه بهره برداری شد.

به گزارش خبرنگار زریوار خبر به نقل از اداره کل ورزش و جوانان کردستان، آمنه غلام ویسی اظهار کرد: در سال جاری نیز ۱۴ پروژه ورزشی در نقاط مختلف استان به بهره برداری خواهد رسید.

 

وی با اشاره به رویکرد وزارت ورزش و جوانان مبنی بر توزیع عادلانه امکانات و زیرساخت های ورزشی، افزود: بیشتر این پروژه ها در مناطق روستایی و کمتر برخوردار استان افتتاح شده اند.

 

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان به تکمیل پروژه ورزشی سالن ۱۲۰۰ نفری شهرستان مرزی بانه به عنوان یکی از دستاوردهای بزرگ دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در این دولت با تخصیص و تامین اعتبارات ویژه به بخش ورزش شاهد افتتاح و بهره برداری از این پروژه ورزشی پس از ۱۳ سال انتظار جامعه ورزشکاران در این شهرستان بودیم.

 

غلام ویسی پروژه های ورزشی در حال اتمام برای سال جاری را از جمله پروژه های موثر در توسعه ورزش استان عنوان کرد و ادامه داد: با اتمام این پروژه ها می توان میزبانی رویدادهای ورزشی در سطح ملی در استان کردستان را افزایش داد.

 

وی اضافه کرد: تکمیل سالن چندمنظوره و پیست اسکیت مجموعه ورزشی حسن آباد، بازسازی کامل و تجهیز استخر سرپوشیده و سالن چندمنظوره مجموعه حجاب و بازسازی کامل استخر سرپوشیده مجموعه ۲۲ گولان در سنندج، تکمیل سالن چندمنظوره شهر بلبان آباد در شهرستان دهگلان، تکمیل و تجهیز خوابگاه ورزشکاران سقز در صورت تامین اعتبار امسال به بهره برداری می رسد.

 

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان افزود: ساماندهی رختکن و سرویس بهداشتی مجموعه ورزشی ۱۷ شهریور بیجار، اتمام زیرسازی و سیستم آبیاری تحت فشار پیست دو و میدانی در شهرستان های مریوان و دهگلان و احداث چندین باب زمین چمن مصنوعی در مناطق مختلف استان از جمله پروژه های ورزشی هستند که در صورت تامین نهایی اعتبار تا پایان سال ۱۴۰۳ افتتاح خواهند شد.