مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان بیان داشت: در سال گذشته در سراسر استان برنامه‌های متعدد و بارش برنامه‌های فرهنگی هنری وجود داشت که این برنامه‌ها در سایه امنیت اجرا شد.

به گزارش خبرنگار «زریوار خبر»، ظهر امروز علی‌اصغر دریایی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان در یادمان شهدای گمنام دریاچه زریوار مریوان خاطرنشان کرد: در سال گذشته برنامه‌های متعدد و بارش برنامه‌های فرهنگی هنری را در سراسر استان وجود داشت که به لطف خداوند متعال این برنامه‌ها در سایه امنیت اجرا شد.

 

وی تصریح کرد: ما هنرمندان، اهالی فرهنگ و هنر قدردان این امنیت هستیم و این امنیت را اول مرهون خون شهدا و دوم به‌خاطر رشادت‌ها و تلاش‌هایی است که مجموعه‌های امنیتی نظامی در کل استان دارند، است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان در ادامه افزود: هنرمندان قدران امنیت در ایران هستند چون امروز در جغرافیای دیگری شاهد یک‌سری اتفاقات ناگوار هستیم و در شهر امام شافعی یک نسل‌کشی اتفاق می‌افتد.

 

وی گفت: اگر این روزها و سالی که گذشت در کوچه‌پس‌کوچه‌های ما کارناوال های شادی بچه‌های ما را شادمان و خوشحال می‌کرد؛ اما در کوچه‌پس‌کوچه‌های شهر امام شافعی سمفونی بچه‌های شهر غزه توپ، تانک و مسلسل بود.

 

دریایی در خاتمه اذعان داشت: امید است به حرمت خون شهدای امنیت شاهد پیروزی مسلمانان به‌ویژه مسلمانان غزه و بر کفر جهانی اسرائیل غاصب شاهد یک آرامشی ماندگار و امنیت پایدار در کل جهان خاصتا در شهر غزه باشیم.