امام‌جمعه قبا بهاران مریوان گفت: اگر سرمایه‌گذاران در کنار بسیج سازندگی در مناطق کم‌برخوردار، کارگاه‌های تولیدی احداث و زمینه اشتغال جوانان را فراهم کنند مسلماً به تمام معنا رفع محرومیت‌زدایی و توسعه عدالت در جامعه انجام شده است.

ماموستا امجد محمودی در گفتگو با خبرنگار «زریوار خبر» به نقل از پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، ضمن گرامیداشت هفته مبارک بسیج سازندگی بیان کرد: گروه‌های جهادی به‌عنوان حلقه‌های میانی با مردم در جهت بهسازی شهرها تعامل لازم را انجام می‌دهند.

 

امام‌جمعه قبا بهاران مریوان ابراز داشت: تلاش‌های بی‌وقفه گروه‌های جهادی بسیجیان در حمایت از پروژه‌های عمرانی و آبادانی باعث شده به آینده امید بهتری داشته باشیم.

 

وی گفت: تشکیل بسیج سازندگی به فرمان معمار کبیر انقلاب یکی از دستاوردهای است که در طول سنوات گذشته در خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی کارهای خوبی انجام داده است.

 

ماموستا محمودی در ادامه افزود: کارهایی از جمله سدسازی، چاه، آبرسانی به مناطق محروم و کم‌آبی تا ساخت خانه برای محرومین و کمک‌رسانی به مناطق سیل‌زده نمونه‌های بسیار مهمی است که در بطن جامعه در مناطق محروم مشاهده می‌شود و این یعنی توسعه عدالت در جامعه و توجه به مناطق کم‌برخوردار است.

 

وی اظهار داشت: اگر در سال جهش تولید با مشارکت مردم سرمایه‌گذاران در کنار بسیج سازندگی در مناطق کم‌برخوردار کارگاه‌هایی تولیدی احداث و زمینه اشتغال جوانان را فراهم کنند می‌تواند از آسیب‌های اجتماعی و مهاجرت جوانان به غرب جلوگیری کند پس جهاد سازندگی یعنی رفع محرومیت‌زدایی و توسعه عدالت در جامعه است.