فرمانده سپاه شهرستان مریوان از اجرای ۱۶۸ برنامه در ایام اللَّـه دهه فجر توسط بسیج نواحی و اقشار این شهرستان برگزار می‌شود، خبر داد.

سرهنگ قیصر امیدی فرمانده سپاه شهرستان مریوان در گفتگو با خبرنگار زریوار خبر، ضمن تبریک ایام دهه مبارک فجر، گفت: شعار دهه فجر امسال «جشن ملی، مشارکت پرشور، آینده روشن» است.

وی با بیان اینکه برنامه‌های ایام الله دهه فجر با هدف جهادتبیین و روشنگری برگزار می‌شود، عنوان کرد: این برنامه‌ها به منظور ترغیب حضور حداکثری در سطح شهرستان مریوان برگزار می‌شود که تعداد کل آن ۱۶۸ برنامه بوده و ۳۲ برنامه به صورت شاخص شهرستانی و ۱ برنامه شاخص کشوری برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه مریوان با اشاره به برنامه‌های ایام الله دهه‌ی فجر سپاه مریوان، گفت: محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان بین‌المللی، برگزاری میز خدمت، برپایی ایستگاه روایت‌گری انقلاب اسلامی، برگزاری یادواره شهدا، برگزاری مسابقات فرهنگی، ورزشی، علمی و… از جمله این برنامه‌هاست.

وی در ادامه سخنان خود به جایگاه فلسطین در فرهنگ جامعه معاصر ایران اشاره داشت و بیان کرد: فلسطین در ادبیات ما بوده و مسأله فلسطین تنها سیاسی و نظامی نیست بلکه کاملاً مذهبی و فرهنگی است.

وی حضور مردم پای صندوق‌های رأی را بسیار مهم برشمرد و گفت: دشمن از طریق جنگ روایت‌ها، نفوذ در فضای مجازی و تسخیر قلوب به دنبال ایجاد یأس و ناامیدی در جامعه است و مردم همیشه در صحنه با حضور دشمن‌شکن و طوفانی خود پای صندوق‌های رأی در جهت ناامید کردن دشمنان گام مؤثری برمی‌دارند.

سرهنگ امیدی در پایان تاكید كرد: از اقشار مختلف و آحاد مردم شهرستان مریوان خواهشمندم در جشن‌های سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و راهپیمایی ٢٢ بهمن و همچنین حضور حداكثری در پای صندوق های رأی همانند سالیان گذشته حضور پرشور و گسترده داشته باشند.