بمب‌گذاری جبهه‌ی باطل، در سالروز شهادتِ حاج‌قاسم سلیمانی در کرمان، بمبِ حماقتی است که اگر چه کشور را عزادار کرد؛ امّا نتیجه‌اش بصیرت و تقویت هویّت و فرهنگ الهی‌_اسلامی است.

به گزارش خبرنگار زریوار خبر، در طول تاریخ، همواره جبهه‌ی باطل، با نیّتِ تحریف و از بین بردنِ هویّت و فرهنگ الهی، دست به اقداماتی زده‌اند؛ که چه‌بسا با وجود تعداد کمِ اهل حقّ، برخلاف اهدافِ شومِ جبهه‌ی باطل، موجبِ تقویتِ هویّت و فرهنگ الهی شده است؛ بمب‌گذاری جبهه‌ی باطل، در سالروز شهادتِ حاج‌قاسم سلیمانی در کرمان، بمبِ حماقتی است که اگر چه کشور را عزادار کرد؛ امّا نتیجه‌اش بصیرت و تقویت هویّت و فرهنگ الهی‌_اسلامی است.

 

با ترور حاج‌ قاسم سلیمانی، جبهه‌ی باطل خنده‌ی مستانه سر‌دادند و کار جبهه‌ی جهاد و مقاومت را تمام دانستند؛ امّا حاج‌ قاسم کسی بود که «همه‌ی عمر خود را به جهاد در راه خدا گذرانید. شهادت، پاداش تلاشِ بی‌وقفه‌ی او در همه‌ی این سالیان بود، با رفتن او به حول و قوّه‌ی الهی کار او و راه او متوقّف و بسته نخواهد شد، ولی انتقام سختی در انتظار جنایتکارانی است که دستِ پلید خود را به خون او و دیگر شهدای حادثه‌ی دیشب آلودند… همه‌ی دوستان و نیز همه‌ی دشمنان بدانند خطّ جهاد مقاومت با انگیزه‌ی مضاعف، ادامه خواهد یافت و پیروزی قطعی، در انتظار مجاهدان این راه مبارک است.» (آیت‌الله خامنه‌ای، ۱۳دی۱۳۹۸).

 

شهید سلیمانی که خود را «سربازِ رکاب خمینی کبیر (قدس‌سره‌الشریف)» و جان‌فدای جانِ آیت‌الله خامنه‌ای (حفظه‌الله)، می‌دانست جمهوری اسلامی را حرم و خیمه‌ی ولایت را، خیمه‌ی رسول‌الله معرفی کرد و همگان را به مراقبت از اصول یعنی ولیّ فقیه توصیه کرد. مردمِ کشور ما دیدند آن‌چه را که حاج‌قاسم سلیمانی گفت، خود در میدان عمل پیاده کرد. بعد از شهادت حاج‌قاسم بر‌خلاف محاسباتِ دشمنان، بصیرت مردم افزایش یافت هویّت ملّی و اسلامی مردم ایران تقویت شد.

 

حمله‌ی تروریستی در سالروز شهادت شهید سلیمانی، نه ترسی بر دل مردم خواهد نشاند و نه گام‌های استوار‌شان در راه اهداف انقلاب و اسلام به لرزه خواهد افتاد؛ بلکه باز دشمنان اسلام حماقتی کردند که باید سالیان سال در اتاق فکرِ بی‌ثمرشان بیاندیشند که چگونه در تله‌ی شناختی خود گرفتار شدند. «جنایتکاران سنگدل نتوانستند عشق و شوق مردم به زیارت مرقد سردار بزرگ‌شان؛ شهید قاسم سلیمانی را تحمل کنند. بدانند که سربازان راه روشن سلیمانی هم، رذالت و جنایت آنان را تحمّل نخواهند کرد.» (آیت‌الله خامنه‌ای، ۱۳دی۱۴۰۲). درخت انقلاب بار دیگر آبیاری شد و انگیزه‌ی مردم برای حفظ انقلاب اسلامی افزونی یافت؛ ملّت ایران باز هوشیار شد هوشیارتر از قبل.

یادداشت از فاطمه مباشر امینی