اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان مریوان در مسجد جامع با حضور مهدی رمضانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان، فرمانده سپاه شهرستان، صادقی معاون سیاسی فرمانداری مریوان، مسولین ادارات و جامعه بزرگ بسیجیان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار زریوار خبر، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با بیان اینکه بسیجیان گام دوم انقلاب باید با اخلاص تر و مجهزتر باشد و باید بسیج در همه عرصه‌ها ورود کند، گفت: بسیج در اوج عقلانیت و احساس، در قبله علم و در نهایت اخلاص است.

مهدی رمضانی در اجتماع بسیجیان شهرستان مریوان اظهار داشت: بسیجیان کسانی هستند که با از جان‌گذشتگی و اخلاص به ندای امام لبیک گفتند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با بیان اینکه پیروزی شکوهمند انقلاب شکوهمند توسط پیرمردی با اخلاص و متکی به خدای متعال انجام گرفت، افزود: در سال ۴۲ زمانی که مأمور ساواک می‌خواست امام را دستگیر کند، گفت با کدام یار می‌خواهی انقلاب کنید و امام با بصیرت نافذ و تفکر عمیق  گفتند  «سربازان من در گهواره اند».

وی ادامه داد: آنها روزها مردانی همچون قاسم سلیمانی‌ها خردسال بودند ‌ و بعدها انقلابی می‌سازند که امروز از رویش همین پرچم‌هاست‌.

رمضانی تصریح کرد: زمانی که امام دستور تشکیل بسیج مستضعفین را داد، فقط برای ایران و جبهه اسلام نبود بلکه برای عمق نگاه امام بسیج مستضعفین کل جهان بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: امروز در کلام رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم آمده است که شکل‌گیری تمدن شکوهمند اسلام، زمینه‌ساز ظهور خواهد بود.

وی با بیان اینکه اکنون که ۴۵ سال از پیروزی انقلاب می‌گذرد و بسیاری از سربازان امام به شهادت رسیده‌اند، افزود: این شهدا بودند که ساختار و ساختمان موشکی جمهوری اسلامی را پی‌ریزی کرده و امروز همین موشک‌ها که بر خانه‌های عنکبوتی وارد می‌شود و طی طوفان الاقصی ساختمان و کاخ قدرتمند صهیونیستی را در هم می‌ریزد.

رمضانی اخلاص را ویژگی‌های منحصر به فرد امام نام برد و گفت: این نتیجه اخلاصی است که امام امت به بسیجیان یاد داده بود و با نهایت اخلاص خطاب به آنان فرمود من به اخلاص شما بسیجیان غبطه می‌خورم.

‏معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان اذعان کرد: امام یک تبدیل و تحول نسلی ایجاد کرد که خود به حال شاگردانش غبطه می‌خورد.

وی تصریح کرد: امروز در کشور یک تعصب جریانی به درد نخور و تفاله داریم که در خصوص جنگ غزه می‌گویند اشتباه از حماس بوده که به فلسطین حمله کرد و آیا این تعصب و غیرت است؟!

رمضانی با تاکید بر اینکه امروز در مقطع بسیار حساسی هستیم، گفت: به فرموده امام، اگر از ارتش بیست میلیونی بسیج غفلت شود در دام ابرقدرت سقوط می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با بیان اینکه بسیجیان گام دوم انقلاب باید با اخلاص‌تر و مجهزتر باشد و باید بسیج در همه عرصه‌ها ورود کند، گفت: بسیج در اوج عقلانیت و احساس در قبله علم و در نهایت اخلاص است.

وی با بیان اینکه مردم کردستان مردم نجیب و با فرهنگی هستند، گفت: مردم قدر امنیت را می‌دانند و خادم و خائن را خوب می‌شناسند، امروز که یکسال از اغتشاشات می‌گذرد، مردم در استقبال از رئیس جمهور در میدان آزادی سنندج حماسه می‌آفرینند و مشت محکی بر دهان یاوه‌گویان می‌زنند.

رمضانی گفت: امروز رئیس جمهور محبوب گفتند که لازم باشد سی بار به استان کردستان سفر می‌کند تا مشکلات استان حل شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با اشاره به اینکه دولت به تنهایی از عهده مسائل نمی‌آید گفت: بسیج مستضعفین باید پای کار حل مسائل و مشکلات بیاید چراکه دولتی که عمل‌گرایانه کار می‌کند، نیازمند یاری بسیج با اخلاص است.

شایان ذکر است که در پایان مراسم از چند خانواده معظم و معزز شهدا تجلیل بعمل آمد.