همزمان با روز کار و کارگر ۲۰۰ نفر از کارگران نمونه شهرستان مریوان شامگاه سه‌شنبه در آیینی، با حضور فرماندار، فرمانده سپاه و مسؤولان شهرستانی، در سالن فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار «زریوار خبر»؛ در این مراسم اسماعیل احمدی فرماندار مریوان ضمن تبریک روز جهانی کار و کارگر و روز بسیج کارگری و ارج نهادن به مقام کارگر و تقدیر از تلاش خستگی ناپذیر آنان گفت: در سالی که توسط مقام معظم رهبری به سال «جهش تولید، با مشارکت مردم» نامگذاری شده، نقش کارگران به عنوان گردانندگان چرخه تولید بسیار حائز اهمیت بودە و توجه به کارگران و رفع مشکلات آنان گام اساسی در تحقق شعار سال است.

احمدی با تاکید بر امنیت شغلی کارگران در شرایط اقتصادی موجود افزود: مسئولین وظیفه دارند در چنین شرایطی از امنیت شغلی کارگران که راهکار آن حمایت از تولید و کارفرمایان است، دفاع کنند تا ضمن بهبود وضع موجود، از آسیب دیدگی بخش تولید و خدمات ممانعت نمایند تا از تعدیل نیرو در واحدهای تولیدی و خدماتی جلوگیری شود.

گفتنی است که در خاتمه این مراسم از ۲۰۰ نفر از کارگرانی که در بنگاه های اقتصادی و خدماتی مختلفی در سطح شهرستان مریوان فعالیت می کنند و نیز از تعدادی کارفرمایانی که بیشترین حمایت و خدمت را به کارگران به عنوان حامیان کارگران داشتند تقدیر و تشکر به عمل آمد.