جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و نکوداشت روز زن با حضور فرمانده سپاه، امام جمعه، جمع کثیری از بانوان و مسئولین شهرستانی به همت بسیج جامعه زنان در سالن شهید سلیمانی برگزار شد

به گزارش خبرنگار زریوار خبر، امروز سه شنبه ۱۲ دی‌ماه جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و نکوداشت روز زن در سالن شهید سلیمانی برگزار شد، ماموستا مصطفی شیرزادی امام جمعه شهرستان مریوان در خصوص شخصیت والای حضرت فاطمه (س) گفت: شخصيت بی‌نظیر حضرت فاطمه زهرا(س) در عالم بشريت بر كسی پوشيده نيست و جامعه اسلامي و مادران پاك دامن همواره از اين شخصيت بی‌نظیر خلقت، بايد الگوبرداری كنند.

 

امام جمعه شهرستان مریوان اظهار کرد: حضرت فاطمه زهرا (س) مادر معنوی مسلمانان و آزادگان جهان است و الگوی بی‌نظیر برای مادران و دختران ايران اسلامی محسوب می‌شود.

 

وی با اشاره به اينكه حضرت فاطمه زهرا (س) به صفات و ويژگی‌های ممتازی آراسته است، ايمان، سادگي، عفت، پاكدامنی، حيا و اخلاق نيكو را از فضايل آن حضرت عنوان كرد.

 

ماموستا شیرزادی یادآور شد: انسان از همان اوايل زندگی و دوران كودكی در دامن مادر آموزش می‌بينند و پرورش و تكامل پيدا می‌كند.

 

وی گفت: مادران بايد با الگوگيری از بزرگ بانوی تاريخ اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) شيوه درست زندگی كردن را به كودكان آموزش دهند.

 

امام جمعه شهرستان مریوان با اشاره به اينكه كودكان از والدين الگوبرداری می‌كنند بر داشتن اخلاق شايسته و اجتناب از لهو و لعب و گفتار خوش و سنجيده ميان زن و مرد تأكيد كرد.

 

شایان ذکر است اجرای دف‌نوازی، خواندن دکلمه از برنامه‌های بخش فرهنگی این مراسم بود.

در پایان مراسم از مادران و بانوان موفق و زنان کارمند نمونه ادارات با اهداء لوح تقدیر و تجلیل بعمل آمد.