رئیس دانشگاه پیام نور مریوان گفت: اگر خواهان حل مشکلات کشور هستیم، باید در انتخابات حضور پیدا کنیم و اطرافیان و افراد جامعه را به مشارکت حداکثری دعوت کنیم.

منصور شیرعلی زاده در گفتگو با خبرنگار زریوار خبر، با اشاره به گفته مقام معظم رهبری(مدظله العالی) انتخابات مظهر بیداری ملت ایران، مظهر دفاع از انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی است، مظهر دفاع از استقلال کشور است، مظهر دفاع از عزت ملی است اظهار داشت: بر همه‌ی اقشار جامعه و به ویژه نخبگان واجب است تا نسبت به برگزاری انتخاباتی که مسیر پویش حق را در جامعه‌ی اسلامی هموارتر می‌سازد، اهتمام ویژه داشته باشند.

 

شیرعلی زاده خاطر نشان کرد: مردم شریف ایران در طول دهه‌های گذشته سختی‌ها و مشکلات انقلاب را به جان خریده‌اند تا مسیر اعتلاء به سمت قله‌ها فراهم شده و دستاوردهای ارزشمندی در سطح کشور و منطقه از جمله امنیت مثال زدنی کشور به لطف مجاهدت‌های فرزندان این مرز و بوم و مسیر روشنِ ترسیم‌شده توسط امام و رهبری رقم بخورد.

 

وی در ادامه افزود: خطاب به منتخبین انتخابات و جریان‌های سیاسی حامی ایشان بیان می‌دارم که در قدرشناسی از این مردم نجیب می‌بایست فرصت حضور و نقش‌آفرینی در نظام اسلامی را مغتنم شمرده و از فرصت‌سوزی، اهمال‌ورزی، عافیت‌طلبی و سیاسی‌بازی برحذر باشند.

 

وی گفت: نیک می‌دانیم اگر خواهان حل مشکلات کشور هستیم، باید در انتخابات حضور پیدا کنیم و اطرافیان و افراد جامعه را به مشارکت حداکثری دعوت کنیم. یقیناً هر چه مشارکت در انتخابات بالاتر باشد، اقتدار و امنیت ملی افزایش پیدا خواهد کرد.

 

رئیس دانشگاه پیام نور مریوان بیان کرد: دشمنان ملت و برخی از دنباله‌روهای آن‌ها در داخل تلاش می‌کنند مردم را مأیوس و بی‌اعتماد کرده و وانمود کنند که انتخابات فایده‌ و تاثیری ندارد. آن‌ها در این مسیر از ابزار رسانه نیز در راستای برجسته کردن نقاط ضعف و کتمان نقاط قوت حداکثر استفاده را می‌برند.

 

وی در پایان گفت: ما دانشگاهیان دانشگاه پیام نور با علم به دشواری‌ها و کاستی‌ها و با اذعان به اینکه مشارکت حداکثری در انتخابات، نشانه‌ای است بر حرکت در مسیر رهنمودهای حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری و شهدای گرانقدر، همه‌ی اقشار جامعه را دعوت می‌نماییم ضمن تبیین دستاوردهای ارزشمند نظام، شرایط کنونی کشور و مخصوصاً تحولات منطقه و جهان و نقش موثر مجلس انقلابی و نخبگانی، یک بار دیگر به پاسداشت حرمت خون شهیدان، نقش تبیین گرانه ی تاریخی خود را با تمام قوا انجام داده و بار دیگر حماسه‌ایی ماندگار در روز ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ خلق نمایند.