ارائه هرچه بهتر خدمات به شهروندان نیازمند به تعامل بیشتر دستگاه‌های خدمات‌رسان است

به گزارش خبرنگار «زریوار خبر»، روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت‌ماه اعضای شورای شهر و سرپرست شهرداری مریوان جلسه‌ای را به دستگاه‌های خدمات‌رسان برگزار نمودند. گلچین خوش سپهر رئیس شورای شهر مریوان در این جلسه اظهار کرد: عوامل مدیریت شهری باید به‌گونه‌ای به شهروندان خدماتی ارائه نماید که ماندگار باشد و بدین جهت ملزم نیازمندی‌هایی است.

رئیس شورای شهر مریوان در ادامه افزود: تعامل بین دستگاه‌های خدمات‌رسان یکی از نیازمندی‌هایی است که در صورت عدم آن هر گونه تحرکی که توسط شورا و شهرداری صورت می‌گیرد با مشکلاتی روبرو می‌شود که باعث هزینه دوباره گاهی چندباره می‌شود.

وی بیان کرد: حائز اهمیت است که سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان در سطح شهرستان مانند آب، برق، تلفن و گاز که تعدد انشعاب بسیار بالایی را در شهرستان دارند موردتوجه بیشتر قرار دهند و با اتمام به‌موقع و دراسرع‌وقت وقت پروژه‌های خود دستان ما را برای خدمت مضاعف در سطح شهر باز بگذارند.

عدم هماهنگی دستگاه‌های خدمات‌رسان در اجرای پروژه‌ها موجب ایجاد نارضایتی مردم خواهد شد

شعیب تاهو سرپرست شهرداری مریوان ابراز کرد: عدم هماهنگی در اجرای پروژه‌ها توسط دستگاه‌های خدمات‌رسان موجب ایجاد نارضایتی در بین مردم ازبین‌رفتن سرمایه خواهد شد. وی اظهار داشت: اگر ادارات خدمات‌رسان رسالت خود را به‌درستی انجام دهند مردم با آنها همراه خواهند شد و این تعامل توسعه و آبادانی شهر را در پی خواهد داشت.

سرپرست شهرداری مریوان گفت: امروز باید بپذیریم بدون همراهی مردم هیچ کاری پیش نمی‌رود و نیز امیدواریم بتوانیم مشارکت عمومی را برای پیشبرد کارها جلب نماییم.

اهتمام جدی برای مقابله با ساخت‌وساز غیرمجاز در سطح شهر مریوان

اعضای شورای شهر مریوان در حاشیه این جلسه بیان داشتند: اهتمام جدی برای مقابله با ساخت‌وساز غیرمجاز در سطح شهر را از چند ماه پیش آغاز کرده‌ایم و از هر گونه ساخت‌وساز غیرمجاز در حریم شهر و داخل محدوده با جدیت جلوگیری می‌شود.