روابط عمومی سپاه بیت‌المقدس استان کردستان در بیانیه‌‌ای اعلام کرد: پنجم آذرماه، یکی از درخشان‌ترین برگ‌های زرین انقلاب شکوهمند اسلامی و یادمان فرمان تاریخی بنیانگذار جمهوری اسلامی مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین است.

به نقل از پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، سپاه بیت‌المقدس استان کردستان به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج بیانیه‌ای صادر کرده که متن آن در زیر می‌آید…

پنجم آذرماه، یکی از درخشان‌ترین برگ‌های زرین انقلاب شکوهمند اسلامی و یادمان فرمان تاریخی بنیانگذار جمهوری اسلامی مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین است.

بسیج میعادگاه اقشار مختلف مردم برای دفاع از انقلاب اسلامی و آرمان‌های آن جهت دستیابی به اهداف تشکیل تمدن نوین اسلامی است.

دفاع جانانه در هشت سال دفاع مقدس، نقش‌آفرینی تمام‌قامت در سازندگی کشور پس از جنگ تحمیلی، مشارکت در توسعه همه‌جانبه علمی، مقابله غیرتمندانه با تهاجم فرهنگی و نفوذ بی‌امان دشمن و دفاع از حریم دین و کشور، همگی نشان از عمق تفکر انقلابی، بصیرت ولایی، اراده خلل‌ناپذیر و اقدام عاشورایی و به هنگام بسیجیان دارد که نشات گرفته از اسلام ناب محمدی (ص) بوده و تمامی در این نهاد انقلابی و مردمی گرد آمده است.

امروزه نقش‌آفرینی بسیجیان با اخلاص و با بصیرت در عرصه‌های علم و فناوری، فرهنگی و اجتماعی، سیاسی و اقتصادی، سازندگی و به ویژه در محرومیت‌زدایی و مشارکت در طرح‌های بزرگ ملی از جمله مبارزه با اپیدمی کرونا و کمک همدلانه و مواسات به آسیب‌دیدگان بلایای طبیعی و غیرطبیعی که نشان از مسوولی‌ پذیری متعهدانه و راهگشایانه دارد، بر کسی پوشیده نیست.

بی‌تردید بسیجیان استان کردستان با پیروی از رهنمودهای فرمانده معظم کل قوا و پیشرفت‌های علمی و فکری خود با رویکرد خدمتگزاری به مردم و ترویج تفکر و فرهنگ بسیجی در محیط کار آماده حماسه‌ای دیگر هستند.

لذا ضمن تبریک فرارسیدن هفته بسیج به آحاد بسیجیان مخلص و تجلیل از شهیدان و حماسه‌سازان این نهاد مقدس و تجدید میثاق با آرمان‌های نظام و رهبری، پشتیبانی همه‌جانبه از اهداف عالیه بسیج را در سایه رهبری‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب اعلام و تاکید می‌کند؛ تردیدی نیست تفکر مقاومت و فرهنگ بسیجی ملت ایران موجبات تحقق آرزوی جامعه بشری در رهایی از چنگال سلطه‌گران و سلطه‌پذیران روزگار توام با زندگی شرافتمندانه و سعادتمند را فراهم خواهد آورد.