امام جمعه قبای بهاران مریوان ابراز داشت: خون پاک شهدای مقاومت، چهره پلید شیطان بزرگ و رژیم غاصب صهیونیستی را رسوا خواهد کرد و این اقدامات مذبوحانه و ناجوانمردانه رژیم بزدل و سفاک صهیونیستی که در حمله موشکی به منطقه المزه در دمشق سوریه و به شهادت رساندن اسوه‌های ایثار و شهادت، نابودی و شکست رژیم جعلی صهیونیستی را تسریع خواهد کرد. 

ماموستا امجد محمودی در گفتگو با خبرنگار زریوار خبر، ضمن محکومیت شهادت ۴ تن از مستشاران نظامی سپاه و مدافعین حرم و تعدادی از نیروهای سوری در پی حمله هوایی جنگنده‌های رژیم متجاوز و غاصب صهیونیستی به دمشق؛ عنوان کرد: رژيم کودک‌کش اسرائیل به‌واسطه عمليات غرورآفرین طوفان‌الاقصی و مقاومت مردم مظلوم ولی مقتدر غزه و اعلام انزجار مردم در سراسر جهان از جنايات اين رژيم جعلی، در استيصال و زبونی به سر می‌‌برد.

 

ماموستا محمودی تصریح کرد: رژیم‌ غاصب و متجاوز صهیونیستی در جنایتی آشکار با بمباران مناطق مسکونی سوریه، با اين حمله تروريستی به خيال خام خود موجب تغيير معادلات خواهد شد، اما سنّت الهی بر نابودی ظالمان قرار دارد و بدون شک راه شهیدان جبهه مقاومت تا پیروزی کامل حق بر باطل ادامه خواهد داشت.

 

وی عنوان کرد: قطعاً پاداش سال‌ها مجاهدت و تلاش خالصانه و صادقانه شهیدان عزیز در برقراری امنیت پایدار ایران اسلامی در مسئولیت‌های مهم و اثرگذار، جز شهادت و بهشتی شدن نبود.

 

امام جمعه قبای بهاران مریوان ابراز داشت: بدون تردید خون پاک شهدای مقاومت، چهره پلید شیطان بزرگ و رژیم غاصب صهیونیستی را رسوا خواهد کرد و این اقدامات مذبوحانه و ناجوانمردانه رژیم بزدل و سفاک صهیونیستی که در حمله موشکی به منطقه المزه در دمشق سوریه و به شهادت رساندن اسوه‌های ایثار و شهادت، نابودی و شکست رژیم جعلی صهیونیستی را تسریع خواهد کرد.

 

وی اذعان کرد: به‌ یقین با رشادت رزمندگان در تلافی این جنایت، مجازات سختی برای رژیم غاصب اسرائیل در انتظار خواهد بود.

 

ماموستا محمودی در پایان بیان داشت:  شهادت سرداران سرافراز شهید حجت الله امیدوار، علی آقازاده، حسین محمدی و سعید کریمی را به حضرت ولیعصر (عج)، مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا (مدظله العالی)، خانواده‌های معظم شهیدان و آحاد فرماندهان و رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی تبریک و تسلیت می‌گوییم.