امام جمعه سنندج و نماینده مردم کردستان درمجلس خبرگان رهبری گفت: همه مسئولان و مردم باید تلاش کنند، پتانسیل‌های غنی و موجود در استان را به فرصت تبدیل کنند و نام کردستان به‌جای محروم به استان توسعه یافته ارتقا پیدا کند.

به گزارش خبرنگار زریوار خبر به نقل از روابط عمومی سپاه بیت‌المقدس کردستان، ماموستا فایق رستمی روز سه‌شنبه در دیدار فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در سنندج اظهار کرد: مسئولان باید بیش از پیش به قشر جوان از جمله ماموستایان در زمینه کار و معیشت توجه کرده و در این راستا از ظرفیت‌های موجود در استان بهره لازم گرفته شود.

وی افزود: نیروهای دلسوز و جهادی سپاه همواره در سختی‌ها و مشکلات جامعه از دوران جنگ تحمیلی تا سازندگی و بازسازی کشور بعد از جنگ و نیز از زمان ابتلای جامعه به ویروس کرونا تا فشارهایی که توسط استکبار جهانی با تحریم اقتصادی بر کشور تحمیل گشت قوت قلب و دلگرمی برای مردم بودند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: سپاه در زمینه‌های دیگر نیز از کمک‌های مومنانه گرفته تا تهیه جهیزیه برای جوانان دم بخت و ساخت سرپناه برای سیل زدگان در کنار مردم بوده است و قطعا این اقدامات بیشترین درجه‌ای است که در دنیا و قیامت به این نیروهای خدوم داده شده است.

سردار گشتاسبی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان نیز از آینده‌ای با خبرهای خوب در تمام زمینه‌ها برای استان خبر داد.