رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مریوان گفت: آزمون طرح «مستورا» با حضور ۵۴ نفر شرکت‌کننده مریوانی روز گذشته، سوم دی در سالن جلسات اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام حسن ورهرام، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مریوان در گفتگو با خبرنگار زریوار خبر، گفت: طرح «مستورا» ویژه اقشار مختلف شامل دانش‏‌آموزان مقطع متوسطه، کنشگران و عموم مردم و همچنین برگزاری مسابقات و دوره‌های آموزشی در سطح ملی برگزار می‌شود.

وی افزود: برنامه گفتمان‌سازی مفاهیم آیات کاربری قرآن کریم از اولویت‌های سازمان دارالقرآن کریم بوده لذا در این راستا حفظ موضوعی قرآن کریم، در قالب طرح مستورا در دستور کار این سازمان قرار گرفت.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مریوان به هدف از برگزاری طرح «مستورا» اشاره و بیان کرد: طرح مستورا با محوریت ۱۵۰ فراز نورانی قرآن کریم با دغدغه حل قرآنی مسائل پیش روی جامعه اسلامی و کاهش آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی و مواجهه مؤثر و هدفمند با جریانات معاند و منحرف در استفاده ابزاری و ناصواب از مفاهیم ارزشمند، برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این طرح موجب آشنایی شرکت‌کنندگان با آیات منتخب مرتبط با آیین زندگی، خانواده و اجتماع بوده که موجب روشنگری هر چه بیشتر افراد جامعه می‌شود، گفت: امیدواریم با این روش قرآن‌آموزان بتوانند نسبت به حفظ قرآن کریم اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

حجت‌الاسلام ورهرام افزود: آزمون طرح «مستورا» با حضور ۵۴ نفر شرکت‌کننده روز گذشته، سوم دی در سالن جلسات اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مریوان برگزار شد.

وی در پایان یادآور شد: آزمون طرح «مستورا» با طرح ده سؤال دو نمره‌ای از کتابچه طرح به صورت کتبی و پنج سؤال شفاهی به همت لیلا عزیزی، حافظ و داور حفظ قرآن شهرستان مریوان برگزار شد که نتیجه قبول شدگان در این آزمون متعاقباً اطلاع‌رسانی می‌شود.