مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان گفت: تاسیسات گردشگری از جمله مراکز اقامتی و رستوران‌های بین‌راهی با رعایت حرمت ماه رمضان، آماده ارائه خدمت به مسافران و گردشگران است.

به گزارش خبرنگار زریوار خبر به نقل از پایگاه خبری تحلیلی کُردتودی، منصور مهرزاد در گفتگو اظهار کرد: خوشبختانه در ایام تعطیلات نوروزی، شاهد حضور حجم زیادی از مسافران ورودی به استان گردشگرپذیر کردستان هستیم.

 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان افزود: رعایت شئونات اسلامی و حرمت ماه مبارک رمضان یکی از اصلی‌ترین وظایف دستگاه‌های نظارتی در این ایام است که باید بیش از پیش مدنظر واقع شود.

 

وی عنوان کرد: ۱۱ تیم نظارتی اداره‌کل و بیش از ٤٠٠ بازرس در سایر ادارات عضو ستاد اجرایی خدمات سفر کردستان ضمن بازدیدهای شبانه‌روزی از وضعیت مراکز اقامتی و پذیرایی استان، با متخلفان در این حوزه برخورد خواهند کرد.

 

مهرزاد یادآور شد: تمام رستوران‌های بین‌راهی و مراکز اقامتی استان اعم از هتل‌ها، مهمانپذیرها و رستوران‌ها با کسب مجوز و رعایت شئونات این ماه مبارک می‌توانند فعالیت خود را برای ارائه خدمات مطلوب به گردشگران ادامه و ملزم به رعایت کلیه ضوابط و مقررات مربوطه هستند.