ماموستا مصطفی شیرزادی امام جمعه مریوان ضمن محکومیت حادثه تروریستی کرمان و شهادت تعدادی از هموطنان، اظهار داشت: این حادثه تروریستی نشان از کینه عمیق دشمنان این مرز و بوم از پیروان مکتب حاج قاسم را دارد.

به گزارش خبرنگار زریوار خبر، ماموستا مصطفی شیرزادی در خطبه‌های نماز جمعه مریوان، اظهار داشت: این حادثه تروریستی نشان از کینه عمیق دشمنان این مرز و بوم از پیروان مکتب حاج قاسم را دارد.

وی تصریح کرد: تروریست‌های کوردل که اذناب مستکبران هستند، پس از شکست و هزیمت در پروژه‌های مختلف ناامن‌سازی کشور، تمام همت خود را معطوف به انتقام گرفتن از مردمان متدین ایران اسلامی کرده‌اند؛ این سیاه‌دلان و اربابان آدم‌کش آن‌ها که از شهید سلیمانی، همرزمان و مجاهدان محور مقاومت کینه عمیق داشته و حتی از برگزاری مراسم سالگرد شهادت سردار رشید اسلام واهمه دارند، باید بدانند که ملت ما هیچ گاه به‌واسطه این گونه تحرکات مذبوحانه از آرمان‌های مقدس خود و عشق ورزیدن به مسیر و راه نورانی شهدا و حاج قاسم عزیز، دست نخواهند کشید.

ماموستا شیرزادی با بیان اینکه این اقدام شنیع، چهره واقعی، کثیف و درماندگی دشمنان پست ملت شریف ایران را بیش از پیش نمایان کرد، عنوان کرد: امیدواریم هر چه زودتر تروریست‌های وابسته به استکبار جهانی به مجازات برسند.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها ماموستا شیرزادی با اشاره به حسادت اظهار داشت: حسادت امری ناپسند است که باید همه مسلمانان از آن دوری کنند.

وی با اشاره به غبطه و حسادت افزود: غبطه به نوعی درخواست از خداوند برای اهداء نعمت‌های الهی بر شخص بوده اما حسادت در سطوح فردی باعث خودخوری و دیگر آزاری است.

امام جمعه مریوان اظهار کرد: در حسادت فرد تلاش می‌کند تا نعمت‌ها و امکانات را تنهایی داشته باشد و دیگران از داشتن آنها محروم باشند اما در غبطه فرد آرزو می‌کند که با دیگران نعمت‌ها را داشته باشد.