امام جمعه شهرستان مریوان گفت: به شهادت رساندن سردار موسوی که عنوان مستشار نظامی در کشور سوریه خدمت می‌کرد به نوعی تجاوز به حقوق بین‌المللی یک کشور محسوب می‌شود و این عمل صهیونیست‌ها به هیچ‌وجه قابل دفاع و حمایت نیست.

ماموستا مصطفی شیرزادی در گفتگو با خبرنگار زریوار خبر، ضمن محکوم کردن جنایت صهیونیست‌ها در به شهادت رساندن سردار موسوی در سخنانی اظهار داشت: صهیونیست‌ها در عمل نشان داده‌اند خوی وحشگیری دارند و برای رسیدن به نیات شیطانی خود دست به هر توطئه و جنایتی می‌زنند به نوعی که در طی دو ماه گذشته تا امروز جان ۲۱ هزار نفر از مردم غزه و فلسطین را گرفته‌اند.

این عالم اهل سنت ادامه داد: به شهادت رساندن سردار موسوی که عنوان مستشار نظامی در کشور سوریه خدمت می‌کرد به نوعی تجاوز به حقوق بین‌المللی یک کشور محسوب می‌شود و این عمل صهیونیست‌ها به هیچ‌وجه قابل دفاع و حمایت نیست.

ماموستا شیرزادی ادامه داد: بی‌گمان شهادت سردار موسوی توسط صهیونیست‌ها نه تنها راه این عزیز را کمرنگ نخواهد کرد بلکه وجود این شهید و دیگر شهدای انقلاب زمینه‌ای برای رشد و تبلور نسل جدیدی از جوانان انقلابی و استکبار ستیز خواهد شد.

امام جمعه شهرستان مریوان با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی عملاً تمامی قوانین بین‌المللی و جهانی را پایمال می‌کند، اذعان داشت: متأسفانه امروز سازمان ملل همانند یک نهاد بی‌خاصیت و بی‌ارزش فعالیت می‌کند و هیچ گونه نقشی تحولات بین‌المللی و جهانی ندارد و بدتر از آن اینکه در مسئله غزه به صورت دو پهلو رفتار می‌کند که این ظلم بزرگی علیه بشریت محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه صهیونیست‌ها با حمایت آمریکایی‌ها و دیگر کشورهای مستکبر در حال قتل عام مردم غزه و فلسطین هستند، خاطرنشان کرد: اسرائیل غاصب به دنبال بهانه‌ای بود که ملت فلسطین و غزه را آواره دیگر کشورها نمایند و امروز به عینه شاهد این تلاش‌های مذبوحانه از سوی اسرائیلی‌های غاصب هستیم ولی به اذن خداوند متعال هرگز چنین نخواهد شد و شکست واقعی نصیب اشغالگران قدس خواهد شد.