سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی شهرستان مریوان گفت: در جایگاه‌های شهر مریوان مشکل سوختگیری وجود ندارد و در تلاش هستیم تا امکان استفاده از کارت‌های هوشمند سوخت در تمام جایگاه‌ها هر چه سریعتر فراهم شود.

بابک روح القدوس سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی شهرستان مریوان در گفتگو با خبرنگار زریوار خبر خاطر نشان کرد: صبح روز گذشته مشکل فنی اختلال نرم افزاری در سامانه هوشمند سوخت فعالیت جایگاه‌های سوخت در سراسر کشور دچار مشکل شد.

وی تصریح کرد: مشکل نرم افزاری در سامانه هوشمند سوخت موجب شد که عرضه سوخت به کارت سوخت مقرر نباشد و به صورت آفلاین و آزاد عرضه بنزین صورت گیرد.

سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی شهرستان مریوان در ادامه افزود: با وجود مشکل نرم‌افزاری در سامانه هوشمند سوخت شکرخدا جایگاه‌های سوخت در شهر مریوان مشکل خاصی وجود نداشت و سریعاً جایگاه‌ها را فعال نمودیم که مشکلی برای مردم در سوختگیری پیش نیاید.

وی گفت: سهمیه سوخت داخل کارت‌ها محفوظ است و امید است که در طی یک، دو روز آینده مشکل نرم‌افزار سامانه هوشمند سوخت رفع می‌شود و سوخت‌رسانی به روال عادی برمی‌گردد.

روح القدوس بیان کرد: از مردم فهیم و شریف شهرستان مریوان و سروآباد از اینکه با ما همکاری را داشته‌اند و مانع ایجاد ترافیک در جایگاه‌های سوخت شدند قدردانی و تشکر می‌نماییم.

وی در خاتمه اظهار داشت: سوختگیری در جایگاه‌های شهر مریوان مشکلی وجود ندارد و در تلاش هستیم تا امکان استفاده از کارت‌های هوشمند سوخت در تمام جایگاه‌ها هر چه سریعتر فراهم شود.