مدیر انجمن معلولین باور به همراه چند تن از معلولین موفق شهرستان با حضور در اداره بهزیستی مریوان هفته بهزیستی را به مدیر و تمامی کارکنان این اداره تبریک گفتند.

به گزارش خبرنگار زریوار خبر، روز چهارشنبه سوم مردادماه اعضای هیئت‌مدیره انجمن معلولین باور و چند تن از معلولین موفق این شهرستان به مناسبت گرامیداشت هفته بهزیستی از اداره بهزیستی مریوان بازدید به عمل آوردند.

 هدف از این بازدید تقدیر و تشکر به مناسبت گرامیداشت هفته بهزیستی و حضور جمعی از معلولین موفق این شهرستان از تمامی واحدهای بهزیستی بود که از تک‌تک پرسنل زحمت‌کش این اداره تقدیر و تشکر شد.

انجمن معلولین باور تنها انجمن شهر مریوان است که تمامی طیف‌های معلولین را پوشش می‌دهد
 
خالد مدنی فرد مدیر انجمن معلولین باور شهرستان مریوان ضمن تبریک و گرامیداشت هفته بهزیستی خاطرنشان کرد: اعضای انجمن معلولین باور مریوان به‌عنوان شرکای سازمان بهزیستی معرفی می‌شوند و از مجموعه اداره بهزیستی استان و شهرستان خواهشمندیم همچنان که تاکنون یار و یاور انجمن معلولین بوده‌اند و باتوجه‌به اینکه انجمن معلولین باور تنها انجمنی است در شهرستان مریوان که به‌صورت کلی تمامی طیف‌های معلولین را پوشش می‌دهد درخواست می‌نماییم که همچون قبل و بیشتر از قبل در فکر پیشرفت و درآمدزایی برای واحد مرکز حرفه‌آموزی معلولین این شهرستان باشند.

اداره بهزیستی از ارائه خدمات به انجمن معلولین از هیچ تلاشی فروگذاری نخواهد کرد
 
پروین اخدر مدیر بهزیستی شهرستان مریوان ضمن تقدیر از مدیر انجمن معلولین باور و اعضای آن بیان داشت: اداره بهزیستی نیز در کنار انجمن معلولین باور شهرستان خواهد بود و از ارائه خدمات به آن با دستورالعمل‌های سازمان از هیچ تلاشی فروگذاری نخواهد کرد.