استاندار کردستان به همراه فرماندار، رئیس بهزیستی و مسئولین اجرایی شهرستان با بیماران روان مرکز نگهداری باران رحمت دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار زریوار خبر، شامگاه روز سه‌شنبه یکم اسفندماه استاندار کردستان به همراه فرماندار، رئیس بهزیستی و رؤسای دستگاه‌های اجرای سطح شهرستان در راستای لزوم استمرار ارتباط نزدیک بین مردم و مسئولین، از بیماران مقیم مرکز نگهداری باران رحمت شهر ستان مریوان دیدار کردند.

پروین اخدر رئیس بهزیستی مریوان ضمن خیرمقدم خدمت استاندار و هئیت همراه اظهار کرد: این مرکز با مجوز سازمان بهزیستی و همت خیرین شهرستان در ۵ طبقه آماده خدمات به هم استان‌های عزیز می‌باشد.

وی افزود: این مرکز در بخش زنان و مردان با ظرفیت ۵۰ نفر از بیماران روان به صورت شبانه‌روزی نگهداری می‌کند.

درخشانی مدیر عامل موسسه خیریه باران رحمت  در ادامه این بازدید ضمن تقدیر ‌وتشکر از زحمات فرماندار ‌و همچنین ادارات خدمات رسان سطح شهر، از نقش پررنگ خیرین شهرستان در ساخت مجموعه، انتظار از مسئولین برای محرومیت زدایی و نزدیک‌تر کردن امکانات این مرکز به میانگین استانداردها
کشور مواردی را مطرح نمود.

در ادامه دکتر زارعی کوشا استاندار کردستان قول مساعدت برای رفع مشکلات گفته شده و برنامه‌های آتی خود نظیر پیگیری اختصاص اعتبار برای توسعه امتیاز بیشتر به این مرکز داد.