فرماندار مریوان بیان کرد: توجه به فلسطین و مظلومیت غزه امری اعتقادی و دینی است و حضور در روز قدس نماد وحشی‌گری جامعه استکبار است.

به گزارش خبرنگار زریوار خبر؛ اسماعیل احمدی صبح جمعه در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در مریوان، اظهار کرد: در باور مسلمانان جهان قدس وجه مقدس و مشترک همگان است و خداوند هم با اراده خود برای نشان دادن آیات و معجزات پیامبر را به مسجدالاقصی برد و از همین رو مکان ارجمندی برای مسلمانان جهان است.

 

وی عنوان کرد: امام خمینی (ره) بعد از ۳۰ سال تجاوز رژیم سفاک به خاک فلسطین روز قدس را برای فراموش نکردن بی گناهی مردم غزه نام‌گذاری کردند.

 

فرماندار مریوان بیان کرد: توجه به فلسطین و مظلومیت غزه امری اعتقادی و دینی است و حضور در روز قدس نماد وحشی‌گری جامعه استکبار است.

 

احمدی گفت: در جامعه به ظاهر مدرن توحش اسرائیل در ۶ ماه بیش از ۳۰ هزار نفر را به شهادت رساند و تمام جنایت‌های تاریخ در این مدت در فلسطین انجام شد.

 

وی خاطرنشان کرد: بی‌احترامی به بانوان، کودک کشی، حمله به بیمارستان و تمام قصاوت‌های تاریخ در این مدت بر سر مردم بی گناه غزه آمده است در حالی که تنها حق حیات، آزادی، نان، آب و دارو را در کنار زندگی آبرومندانه می‌خواستند.

 

احمدی افزود: بعد از اعلام امام خمینی در جمعه آخر ماه رمضان مردم غیرتمند ایران ۴۵ سال سربندان کنار مظلومیت فلسطین ایستادند.

 

وی افزود: در تاریخ ذکر می‌شود که وقتی در غزه جوانان ایرانی تکه تکه می‌شدند در کشورهای عربی برای رقاصی صف بود و فرزندان امام همچنان بر این عهد و این میراث خود ایستادند.

 

فرماندار مریوان ادامه داد: همه آحاد و همه سنین و اقشار به مکتب شهادت می‌روند تا رو سفید بمانند و این ننگ بر جوامع عربی بماند که در زمین استکبار بازی می‌کنند و اسم خود را مسلمان می‌گذارند.

 

احمدی بیان کرد: دستاورد طوفان‌الاقصی این بود که ثابت کرد اراده‌های شکست ناپذیر می‌توانند تجهیزات و ارتش‌های شکست ناپذیر را و هیمنه پوشالی را درهم بشکند.

 

وی گفت: اراده مردم غزه رژیم کودک کش را به تاریخ می‌سپارد و مثل دفاع مقدس که با ۳۶ کشور دنیا در حال جنگ بودیم و در آخر سربلندانه در مقابل تمام دنیا ایستادیم.

 

احمدی عنوان کرد: امروز روز قدر امت اسلامی است و مقدر یک سال امت اسلامی امروز مشخص می‌شود.

 

وی گفت: مردم مؤمن ما با تاکید بر حجاب اسلامی در بعد اسلامی و اجتماعی خشم و انزجار خود را از شیطان زمان اعلام می‌دارند.