فرمانده انتظامی شهرستان مریوان از اجرای طرح امنیت اجتماعی محله محور در شهرستان خبر داد

سرهنگ طیب محمدی فرمانده انتظامی شهرستان مریوان در گفتگو با خبرنگار زریوار خبر گفت: در راستای مطالبات مردمی و ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور با اولویت برخورد با مزاحمین خیابانی و پاک سازی تفرجگاهها و قلیان سراها در شهر مریوان این طرح پس از هماهنگی با مقام محترم قضایی به اجرا درآمد.

وی افزود: دستگیری ۲ نفر سارق و کشف ۳ فقره سرقت، کشف ۳۳ تیغه انواع چاقو، سه عدد افشانه، یک دستگاه بیسیم دستی از نتایج اجرای این طرح بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان مریوان خاطرنشان کرد: علاوه بر پاکسازی نقاط آلوده، توقیف ۵ دستگاه خودرو، ۱۴ دستگاه موتور سیکلت فاقد پلاک و پلاک مخدوش و اعمال قانون ۱۲ دستگاه خودروی دارای تخلف از دیگر دستاوردهای این طرح عنوان کرد که پس از بررسی موتورسیکلت‌های توقیفی مشخص گردید تعداد ۲ دستگاه از آنها سرقتی می‌باشند.

محمدی با بیان اينکه در این طرح از افرادی که اقدام به حمل سلاح سرد کرده بودند تعهد اخذ گردید، تصریح کرد: اجرای این طرح تداوم داشته و در صورت کشف سلاح سرد از افراد در طرحهای بعدی با تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی خواهند شد.

وی در پایان به جوانان عزیز مریوانی توصيه نمود از همراه داشتن سلاح سرد اجتناب نموده تا شاهد حوادث ناگوار و جبران‌ناپذیری در شهرستان نباشیم.