ماموستا شیرزادی بیان کرد: با پیروزی انقلاب‌اسلامی ایران امید در دل مسلمانان منطقه زنده شد و حرکت‌های آزادی‌خواهانه در دیگر کشورهای اسلامی شکل گرفت.

به گزارش خبرنگار زریوار خبر، ماموستا مصطفي شيرزادی در خطبه‌های نماز جمعه اين هفته مريوان، ضمن تبریک چهل‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله دهه فجر خاطرنشان کرد: همه ما وارث انقلابیم و در پیروزی انقلاب اسلامی سهیم هستیم.

امام جمعه مریوان بیان کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران امید در دل مسلمانان منطقه زنده شد و حرکت‌های آزادی‌خواهانه در دیگر کشورهای اسلامی شکل گرفت که امروز برکات این مهم را مشاهده می‌کنیم.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به تقوا گفت: نزد پروردگار، تقوا ملاك اعمال فرد مسلمان در آخرت است.

وی گفت: شرافت و كرامت فرد مومن در نزد پروردگار، احترام، تبعيت و پيروی از سنت پيامبر (ص) است.

ماموستا شیرزادی تصريح كرد: هر چه جامعه اسلامي از سيره نبوی و سنن آن تبعيت كند، نزد پروردگار تقوا بيشتری كسب می‌كند.

وی ادامه داد: شرف و كرامت يك فرد در جامعه اسلامی به كسب ثروت و مال اندوزی نيست، بلكه اين مهم بايد در تبعيت از دستورات پروردگار و سيره نبوی كسب شود.

امام جمعه مریوان در بخشی دیگر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به اینکه نظام اسلامی ایران مبتنی بر چهار رکن مشورت، مطالبات، عدالت و توسعه می‌باشد، گفت: ضروری است خدمت به جامعه در اولویت کاری مسئولان قرار گیرد.

وی افزود: مهم‌ترین وظیفه یک مسئول، استفاده بهینه از ظرفیت‌ها و خدمات‌رسانی به مردم است که این امر هنگامی خوب و مؤثر خواهد بود که مسئولی با روحیه‌ای شاد در محل کار حضور یابد.

ماموستا شیرزادی عنوان کرد: اگر مسئولان هنگام مراجعه ارباب رجوع به آن‌ها، دارای روحیه‌ای شاد باشند می‌توانند انگیزه‌ و امید بیشتری در مراجعان ایجاد و آن‌ها را به حل مشکلاتشان بیش از پیش امیدوار سازند.

وی با عنوان این نکته که مسئولان باید در خدمت مردم باشند، عنوان کرد: داشتن منفعت برای خلق خدا و همدلی و همراهی با مردم یکی از مهم‌ترین نکاتی است که همواره پیامبر(ص) بر آن تأکید داشته و اهمیت خاصی قائل بوده‌اند.