مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان گفت: محقق شدن شعار سال با مشارکت جمعی و اعتماد مردم و دولت به حوزه تعاون امکان‌پذیر است.

به گزارش زریوار خبر به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان، فرزاد پیشکاری شامگاه چهارشنبه در دیدار با تعاونگران و مدیران اتحادیه‌های تعاونی استان، با اشاره به مطرح شدن شعار ” جهش تولید با مشارکت مردم” برای امسال توسط رهبر معظم انقلاب، اظهار کرد: این شعار نقشه راهی برای مدیران و دستگاه های مختلف است تا برنامه‌های خود را بر اساس همین محور تدوین کنند.

 

وی افزود: بهترین روش برای مشارکت‌ پذیری مردم در تولید، فعال شدن تعاونی‌ها است که امسال این بخش باید بسیار پررنگ شده و مردم و دولت به این باور برسند که با مشارکت جمعی و استفاده از ظرفیت های حوزه تعاون می توان ضمن محقق کردن شعار سال، در رفع مشکلات معیشتی جامعه و ایجاد اشتغال های پایدار کوشا بود.

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان با اشاره به وجود شرکت های تعاونی در حوزه دانش بنیان، اضافه کرد: شرکت های تعاونی دانش بنیان، توسعه اقتصادی بر پایه دانش و تحقق اهداف علمی و اقتصادی را در راستای گسترش اختراع و نوآوری دنبال می‌کنند.

 

پیشکاری ادامه داد: یکی از محورهای مهم رهنمودهای رهبر معظم انقلاب تحقق توسعه اقتصادی همراه با عدالت اجتماعی است که از کارکردهای منحصر بفرد شیوه اقتصاد تعاونی محسوب می‌شود.