مهمانان نوروزی مدرسه ننه شهرستان مریوان با اهدای هدایا به دانش‌آموزان این روستا؛ دل آنان را شاد کردند و لبخند را بر لبان آنان نشاندند.

به گزارش خبرنگار زریوار خبر، شهرستان مریوان علاوه بر نقاط مسافرپذیر طبیعی، تاریخی و تجاری فراوان در محدوده شهری خود؛ روستاهای گردشگرپذیر بسیاری را نیز در اطراف خود داراست که یکی از این مناطق؛ ‌روستاهای چور و ننه می‌باشد. این روستاها به دلیل داشتن پوشش جنگلی، طبیعت بکر، اماکن تاریخی و زیارتی، عرضه عسل درمانی، چشمه‌های آب معدنی و با برگزاری مراسم نوروز، هر ساله پذیرای هزاران مسافر داخلی و خارج از کشور می‌باشد.

 

روستاهای چور و ننه در دل خود عارفان، عالمان و شاعران بسیاری را پرورش داده است. همچنین از لحاظ ابنیه تاریخی، می‌توان به قلعه تاریخی روستای ننه که به ثبت ملی رسیده اشاره نمود.

 

کوه قله بَرد با ارتفاعی بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ متر منظره‌ای کم‌نظیر را رقم زده است که چشم هر طبیعت دوست را به خود جلب می‌کند.

 

امسال مسافران نوروزی سکان در مدرسه روستای ننه شهرستان مریوان؛ در اقدامی خداپسندانه با دادن هدیه دل دانش‌آموزان این روستا را شاد کردند. این هدایا شامل بسته کامل لوازم‌التحریر(مداد، دفتر، خودکار و…) است که ارزش ریالی هر بسته آن حدود ۵ میلیون ریال می‌باشد.

 

یکی از این مسافران نوروزی کاک جلال است. وی هر ساله تهران را به مقصد روستای گردشگری ننه ترک می‌کند.

 

این خیر تهرانی در پیامی از صمیمیت و مهمان‌نوازی اهالی روستای ننه تقدیر و تشکر کرد و همچنین اظهار نمود: اهالی این روستا هر ساله در ایام حضورمان متقبل زحمت می‌گردند و جا دارد از بزرگان روستا بطور ویژه نام ببرم  و ضمن طلب حلالیت، برای همگی توفیقات روزافزون و سال خوبی را همراه با عزت و سلامتی از درگاه خداوند متعال خواستارم.