فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: مسجد و مردم دو مقوله مهم و اثرگذار در پیروزی انقلاب اسلامی بوده‌اند و راه تداوم این انقلاب و مقابله با دشمنان همین مردم و محلات اسلامی هستند.

به گزارش خبرنگار زریوار خبر به نقل از پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، جلسه هماهنگی استانی محلات اسلامی صبح امروز با حضور مسئولین استانی برگزار شد.

در این جلسه فرمانده سپاه بیت‌المقدس اظهار داشت: ما برای رشد و تعالی کشور اقدامات زیادی انجام داده‌ایم که بسیار مهم و ارزشمند بوده است.

سردار گشتاسبی گفت: مسجد و مردم دو مقوله مهم و اثرگذار در پیروزی انقلاب اسلامی بوده‌اند و راه تداوم این انقلاب و مقابله با دشمنان همین مردم و محلات اسلامی هستند.

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر در ادامه خاطر نشان کرد: هر اقدامی که برای تسلی و آرامش خاطر جوانان انجام می‌شود باید از همین محلات صورت پذبرد.

در ادامه عبدالرضا پور ذهبی نماینده ولی فقیه در استان کردستان اظهار داشت: برای رسیدن به قله‌های افتخار این کشور همه در حال کار کردن هستند.

وی بیان داشت: باید مسئولین سعی کنند از کلی گویی بپرهیزند و مصداق کارهای خود را به خوبی خروجی دهند.

نماینده ولی فقیه در استان خاطر نشان کرد: باید آگاه بود که بسیاری از آسیب‌ها فقط در حاشیه‌ها اتفاق نمی‌افتد بلکه باید کل استان و تمام محلات مورد ارزیابی قرار داد.

وی در ادامه بیان داشت: باید محلات اسلامی را رصد کرد و از این محلات به عنوان الگو برای سایر محلات استفاده کرد.

در ادامه این جلسه اسماعیل زارعی کوشا اظهار داشت: موضوع محلات اسلامی به نوعی احیا شیوه‌های است که در گذشته تجربه اما به مرور آن را از دست داده ایم و باید در صدد احیا آن باشیم.

وی افزود: در دهه ۶۰ جامعه ما با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کرد اما همه آن مشکلات به خاطره خوب تبدیل شد چرا که فاصله میان مردم و متولیان و کارگزاران بسیار کم بود.

استاندار کردستان با اشاره به اینکه حضور متولیان در جامعه باید مردمی باشد افزود: مهمتر از کارکردی که در بین محلات اتفاق می‌افتد روحی در کنار هم بودن و مشارکت کردن در بین مردم بسیار مهم است.

زارعی کوشا بیان داشت: برای احیا محلات اسلامی نقش مساجد الزامی است و با تمرکز بر مسائل زیر و درشت و توانایی بر مشکلات باید نقش بسزایی در بین مردم و در رفع مشکلات مردم انجام شود.