فرماندار مریوان گفت: ١٧ مدرسه، ۲ سالن ورزشی، دو خانه معلم، ۲ خوابگاه آموزش و پرورش و یک خوابگاه ورزشی به صورت موقت برای اسکان مسافران اختصاص یافته است.

اسماعیل احمدی در گفتگو با خبرنگار زریوار خبر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، در بازدید میدانی از تاسیسات گردشگری این شهرستان که با همراهی رئیس اداره میراث‌فرهنگی مریوان انجام شد، اظهار کرد: با توجه به افزایش حضور گردشگران و مسافران نوروزی از نقاط مختلف کشور به شهرستان و تکمیل ظرفیت مراکز اقامتی دائم، اهمیت ارائه خدمات مطلوب از سوی کارکنان مراکز اقامتی و خدمات گردشگری در ایام نوروز دوچندان می‌شود.

 

فرماندار مریوان افزود: با تلاش اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان، ١٧ مدرسه، ۲ سالن ورزشی، دو خانه معلم، ۲ خوابگاه آموزش و پرورش و یک خوابگاه ورزشی نیز به صورت موقت برای اسکان مسافران اختصاص یافته است.

 

وی با بیان اینکه احساس رضایت گردشگران در ایام نوروز می‌تواند تا حد بسیار بالایی در مقوله جذب گردشگر موثر باشد، عنوان کرد: رعایت شئونات اسلامی و حرمت ماه مبارک، یکی از اصلی‌ترین وظایف دستگاه‌های نظارتی در این ایام است که باید بیش از پیش مدنظر واقع شود.