فرمانده انتظامی استان کردستان از کشف ۳۳۸۹۰ لیتر گازوئیل قاچاق در مرز باشماق مریوان خبر داد.

سردار علی آزادی در گفت‌وگو با خبرنگار زریوار خبر به نقل از تسنیم از کشف محموله قاچاق خبر داد و اظهار داشت: مأموران پلیس گمرک باشماق مریوان در اجرای چهار مرحله طرح پیشگیری و مقابله با قاچاق کالا و ارز در مبادی رسمی به ویژه برخورد با گالن به دستان، چند دستگاه خودرو کامیون حامل گازوئیل قاچاق را در مرز باشماق شناسایی کردند.

وی افزود: ماموران پلیس گمرک با اقدامات پلیسی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی خودروهای مورد نظر را توقیف و در بازرسی از آن ۳۳۸۹۰ لیتر گازوئیل قاچاق را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه کارشناسان ارزش محموله کشف شده را بیش از ۹ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، گفت: در این خصوص خودروها توقیف و متهمان به همراه پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

وی در ادامه از بازداشت باند سارقان اماکن خصوصی با چندین فقره سرقت در این شهرستان خبر داد و گفت: باند سارقان قطعات خودرو با اعتراف به ۸ فقره سرقت در این شهرستان دستگیر شدند.

آزادی همچنین از کشف محموله کالای قاچاق در قروه و لوازم خانگی به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال در بیجار خبر داد و عنوان کرد: یک دستگاه گنج یاب نیز توسط همکاران انتظامی در سروآباد کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کردستان از شناسایی و دستگیری فردی که با سوءاستفاده از اعتماد شهروندان اقدام به کلاهبرداری ۱۲۰ میلیون تومانی کرده بود، خبر داد و اعلام کرد: متهم با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی داده شد