معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی مهر تأییدی بر این انقلاب است و ما شاهد توسعه کشور پس از انقلاب هستیم.

به گزارش خبرنگار زریوار خبر، عبدالله رشیدی پور صبح یکشنبه در راهپیمایی ۲۲ بهمن در جمع راهپیمایان شهر مریوان اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران زمانی به پیروزی رسید که رژیم شاهنشاهی وابسته بود و هیچ اختیاری از خود نداشت.

 

وی افزود: روستاها و شهرهای ما در دوران قبل از انقلاب از محرومیت زیادی رنج می‌بردند و حتی امکانات اولیه را نیز نداشتند.

 

رشیدی پور گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی مهر تأییدی بر این انقلاب است و ما شاهد توسعه کشور پس از انقلاب هستیم.

 

وی ادامه داد: امروز در مریوان شاهد توسعه و پیشرفت همه جانبه هستیم روند مهاجرت در روستاهای ما معکوس شده چرا که تمامی روستاها از امکانات داخل شهر نیز برخوردار هستند.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان تاکید کرد: امروز کردستان مورد توجه ویژه دولت قرار دارد و ما شاهد دستاوردهای بزرگ در این استان هستیم و خوشبختانه استان کردستان در مسیر توسعه و پیشرفت روز افزون قرار گرفته است.

 

وی ادامه داد: شهرستان مریوان به قطب گردشگری و اقتصادی تبدیل شده است و طرح‌های زیادی در این شهر به بهره‌برداری رسیده است.

 

وی گفت: راه آهن در استان کردستان از سال ۸۴ تنها ۶۳ درصد پیشرفت فیزیکی داشت اما در دولت مردمی امروز شاهد به بهره‌برداری رسیدن خط ریلی هستیم.

 

رشیدی پور به قدرت ایران اسلامی اشاره کرد و ابراز داشت: امروزه ما قطب اول منطقه و جز هفت کشور قدرتمند جهان هستیم و همه به این نتیجه رسیده‌اند که بدون مشورت و نظر خواهی از ایران نمی‌توانند تصمیم گیری کنند.