مسابقات هشت جانبه کشتی غرب کشور به مناسبت گرامیداشت دهه فجر و به میزبانی خانه کشتی مریوان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار زریوار خبر، جلال خوشنواز رئیس هیأت کشتی شهرستان مریوان در خصوص برگزاری مسابقات کشتی در این شهرستان اظهار داشت: این رقابت‌ها امروز جمعه و به مناسبت گرامیداشت دهه فجر با شرکت ۲۵۰ نفر کشتی‌گیر در خانه کشتی ورزشگاه زاگرس مریوان آغاز شده است.

رئیس هیأت کشتی شهرستان مریوان بیان کرد: در این مسابقات کشتی با حضور تیم‌هایی از استان‌های آذربایجان غربی، کرمانشاه، زنجان، همدان، ایلام و تیم منتخب استان کردستان در قالب تیم شهرستان مریوان در رده‌های سنی نونهالان (۱۲ وزن) و نوجوانان (۱۰ وزن) به میزبانی هیأت کشتی این شهرستان با هم رقابت خواهند کرد.

وی گفت: این دوره از مسابقات برای نخستین بار به میزبانی شهرستان مریوان برگزار می‌شود و داوران ملی قضاوت مبارزه کشتی گیران را برعهده دارند.

خوشنواز در ادامه افزود: همچنین قرار است به برترین‌های اوزان مختلف لوح و مدال قهرمانی اعطاء شود و حضور تماشاگران در این مسابقات نیز آزاد است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: از همه عزیزانی که برای کشتی و ورزش مریوان سنگ تمام گذاشتند سپاسگزارم و ان شاءالله شاهد رشد و اعتلای کشتی و ورزش این شهرستان در عرصه‌های جهانی و آسیایی باشیم.

شایان ذکر است که در این مسابقات با حضور فرماندار، رئیس اداره ورزش و جوانان و مسئولین شهرستانی از رئیس هیأت کشتی شهرستان، استان، مربیان و داوران منتخب تجلیل شد.