عالم برجسته اهل سنت مریوان برای انتقام سپاه از اسرائیل تقدیر کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران این پاسخ را وظیفه شرعی و ملی خود می‌داند.

ماموستا امجد محمودی امام جمعه قبای بهاران مریوان در گفتگو با خبرنگار «زریوار خبر»، برای انتقام سپاه از اسرائیل تقدیر کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران این پاسخ را وظیفه شرعی و ملی خود می‌داند که از خون حملات تروریستی مستشاران و جبهه مقاومت دفاع کند.

امام جمعه قبای بهاران مریوان بیان داشت: حمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم جعلی، دشمن دیرینه اسلام، کودک‌کش و جنایتکار نوید اضمحلال رژیم اسرائیل را در پی خواهد داشت و وعده خداوند متعال برای پیروزی اسلام بر کفر و استکبار حتمی است.

وی گفت: پاسخ به جنایتکاری رژیم غالب وظیفه همه دولت‌های مسلمان بود اما پیشگام این انتقام جمهوری اسلامی ایران بود.

ماموستا محمودی تصریح کرد: در پاسخ ایران به جنایتکاری رژیم صهیونیستی امید است که حاکم کشورهای مسلمان به محکومیت کاغذی نباشد بلکه حرکتی عملی که قطع روابط از هر لحاظ چه سیاسی و چه اقتصادی باشد.

وی در ادامه افزود: بنا با هوشیاری فرزندان این نظام در ساخت انواع موشک‌های لجستیک و پهبادهای مجهز قدرت ایجاد اختلال را در اسرائیل به وجود آورد که خود بایدن از حمله نظامی به ایران عقب‌نشینی کرد.

ماموستا محمودی عنوان داشت: بایدن از کشورهای غربی که روابط دیپلماتیکی با جمهوری اسلامی ایران را دارند درخواست کرده که از جنگ با اسرائیل کوتاه بیاید اما جمهوری اسلامی ایران وظیفه شرعی و ملی خود را می‌داند که از خون حملات تروریستی مستشاران و جبهه مقاومت دفاع کند و حق دارد انتقام سختی از این رژیم کودک‌کش بگیرد.