ماموستا محمودی گفت: مسأله فلسطین مسأله‌ای جهانی است و متعلق به هیچ مذهبی نیست؛ مسئله اسلام و مسلمانان و جایگاه پیامبران الهی است و قداست دارد.

ماموستا امجد محمودی امام جمعه قبای بهاران مریوان در گفتگو با خبرنگار زریوار خبر، با بیان اینکه فلسطین محور اتحاد جهان اسلام است و ضمن محکومیت حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به فلسطینی‌ها اظهار داشت: طوفان الاقصی یادآور قیام جبهه مقاومت بر ضد استکبار است که ملت ایران، یمن و … نیز در این عملیات بر ضد رژیم خبیث صهیونیستی قیام کردند.

وی اظهار داشت: طوفان الاقصی زمینه را برای فتح و پیروزی مسلمانان فراهم کرد و نماد اقتدار و عزت امت اسلامی است.

ماموستا محمودی گفت: مسأله فلسطین مسأله‌ای جهانی است و متعلق به هیچ مذهبی نیست، مسئله اسلام و مسلمانان و جایگاه پیامبران الهی است و قداست دارد؛ قبر امام شافعی که ما از پیروانان ایشانیم نیز در غزه است.

وی ادامه داد: ملت فلسطین در برابر ابرقدرت‌هایی با این همه تجهیزات مقابله کرد و شاهد شهادت زنان و کودکان، تخریب منازل و قطع امکانات رفاهی و بمباران مراکز امداد و بیمارستانها در باریکه غزه بودیم.

امام جمعه قبای بهاران مریوان با طرح سؤالاتی گفت: امروز کجایند کسانی که مدعی حقوق بشرند؟ آیا مسئولان کشورهای اسلامی در برابر این حملات وحشیانه مسئول نیستند؟ امروز حکام کشورهای عربی کجایند که در برابر این جنایت جنگی سکوت کرده‌اند؟

وی تصریح کرد: اگر به تاریخ گذشته دول عربی بپردازیم، شاهد بودیم که مصر شش روز در برابر تجاوز اسرائیل تحمل کرد، اما امروز نیروی مقاومت با پشتیبانی خداوند متعال ضربه‌ای به رژیم صهیونیستی زد که جبران ناپذیر است.

ماموستا محمودی افزود: آنها با اعتقاد راسخ به جهاد و شهادت و ایثار، معتقدند که شهدایشان با شهدای بدر، احد، خندق و .. محشور می‌شوند؛ به همین خاطر تا کنون در برابر این رژیم اشغالگر سر تعظیم فرود نیاورده‌اند و این موجب عزت و کمال و افتخار است.

وی تأکید کرد: اگر جمهوری اسلامی ایران از مردم مظلوم فلسطین حمایت می‌کند،  باید منشأ رشد و تعالی برای دیگر کشورها باشد.

وی ضمن آرزوی موفقیت برای جبهه مقاومت، علو درجات برای شهدای غزه، شفای مجروحین و توفیق مجاهدان، اظهار داشت: امید است روزی برسد که در مسجد الاقصی نماز بخوانیم و شاهد اقتدار و عزت بیشتر امت اسلام باشیم.

امام جمعه قبای بهاران مریوان در پایان تأکید کرد: وظیفه علمای اعلام جهاد تبیین و روشنگری آحاد مردم نسبت به فلسطین و جبهه مقاومت است.