امام جمعه شهرستان مریوان گفت: بار دیگر استکبار جهانی و تروریست‌های مزدور و نوکر آمریکا چهره واقعی و کثیف خود را در به شهادت رساندن نیروهای فراجا در راسک به دنیا نشان دادند و این واقعه تلخ را محکوم می‌کنیم.

ماموستا مصطفی شیرزادی، امام جمعه مریوان نیز در گفت‌وگو با خبرنگار زریوار خبر با تسلیت شهادت و مجروح شدن نیروهای فراجا در راسک به همه مردم و خانواده‌های این عزیزان اظهار داشت: قطعاً پشت چنین حوادث تروریستی و مذبوحانه‌ای دشمنان قرار دارند چراکه آنان چشمِ دیدن امنیت کنونی کشورمان را ندارند.

وی گفت: در کشورهای همسایه ناامنی وجود دارد اما در نقطه به نقطه ایران مردم در سایه امنیت و آرامش به زندگی خود می‌پردازند. جدا از این، دشمنان تابِ دیدن وحدت شیعه و سنی را ندارند، بنابراین با این اقدمات مذبوحانه دنبال ضربه زدن به این بنیان‌ها هستند.

امام جمعه مریوان با بیان اینکه این افراد جنایتکار که نیروهای زحمتکش فراجا را به شهادت رساندند، از نوکران استکبار هستند، تصریح کرد: ضمن محکومیت شدید این اقدام شنیع و بزدلانه گروهک تروریستی جیش الظلم، خواستار شناسایی و پاسخ پشیمان کننده به عاملان و مرتبطان این جنایت هستیم.

وی افزود: بار دیگر استکبار جهانی و تروریست‌های مزدور و نوکر آمریکا چهره واقعی و کثیف خود را در ترور ناجوانمردانه و به شهادت رساندن ۱۱ نفر از نیروهای فراجا در راسک که از برادران ما هستند را به دنیا نشان دادند و برگ ننگین دیگری بر کارنامه سیاه و پلید خود افزودند، این واقعه تلخ را محکوم می‌کنیم.

عالم برجسته اهل‌سنت عنوان کرد: امروز اگرچه تمام ملت ایران از این واقعه داغدار هستند اما ما کردستانی‌ها بیشتر و یقیناً در سایه خون این شهدا روحیه پشتیبانی از انقلاب اسلامی و ایستادگی و مقابله با دشمنان مستحکم‌تر خواهد شد و راه این عزیزان شهید را با افتخار ادامه خواهیم داد.