معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: سلامت جسمی، روحی و نشاط کارگران از اولویت‌های دولت است و باید برای ارتقای این وضعیت، تعداد مجموعه‌های ورزشی و تفریحی افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار زریوار خبر، مهدی رمضانی روز جمعه در بازدید از استراحتگاه و مجموعه فرهنگی، تفریحی و ورزشی کارگران مریوان از خدمات رسانی این مجموعه کارگری به مردم بویژه قشر کارگران ابراز رضایت و اظهار کرد: این مجموعه کمک بزرگی به دولت در خدمت رسانی به جامعه بزرگ کارگران کشور بوده و در جذب مسافر و رونق اقتصادی مریوان نیز تاثیر گزار خواهد بود.

وی با قدردانی از مجموعه اداره کل، تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان در خدمت رسانی به جامعه بزرگ کار و تولید استان، ایجاد چنین مجموعه هایی را موجب نشاط و شادابی در میان کارگران و خانواده های آنان خواند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان هم با بیان اینکه ارائه خدمات فرهنگی رفاهی به کارگران از اولویت‌ برنامه‌های وزارت کار است، اظهار کرد: این مجتمع با ۲۰ واحد اقامتی، مجهزترین و تنها مرکز فرهنگی ویژه کارگران در غرب ایران است که هر ساله میزبان جمع زیادی از کارگران و ورزشکاران کارگر در سراسر کشور بوده و سالانه بسیاری از همایش ها و جشنواره‌های کارگری در زمینه های فرهنگی و ورزشی در این مجتمع برگزار می‌شود.

فرزاد پیشکاری با اشاره به دور اول سفر رئیس جمهور به کردستان،‌ گفت: ۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای مجموعه تفریحی ورزشی کارگران مریوان مصوب شد که با این مبلغ زمین چمن مصنوعی این مجموعه ورزشی را نیز تکمیل و بزودی به بهره برداری خواهد رسید.