فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان به حوادث امروز جهان و جنایات رژیم منحوس صهیونیستی در نوار غزه اشاره نمود و گفت: آمریکایی‌ها در هر جنایتی که در جهان رخ می‌دهد دخیل هستند و امروز رژیم منحوس صهیونیستی با حمایت‎‌های آمریکای جنایتکار مردم بی‌دفاع را در نوار غزه مورد هجوم وحشیانه خود قرار داده است

به گزارش خبرنگار زریوار خبر، سردار امان‌الله گشتاسبی صبح امروز و در مراسم محفل انس و مودت بازنشستگان سپاه پاسداران شهرستان مریوان که به مناسبت هفته بسیج در این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: امروز شاهد ان هستیم که تحولات بسیار خوبی در کشور رخ داده است و با گذشت ۴۵ سال از عمر با برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، مسیر پیشرفت کشور هموار شده است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی متعلق به هیچ جریانی نیست، افزود: انقلاب اسلامی متعلق به تمامی آحاد جامعه است چرا که همه اقوام ایران بزرگ ما در پیروزی و موفقیت این انقلاب نقش دارند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان به تلاش شبانه‌روزی دشمنان برای سرنگونی نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره نمود و خاطرنشان کرد: دشمنان ما از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی به دنبال سرنگونی نظام مقدس جمهوری اسلامی بودند که سند روشن ان در هشت سال جنگ تحمیلی است که در همین شهرستان‌ مریوان زنان و کودکان بی‌گناه را به شهادت رسانیدند.

سردار گشتاسبی به حوادث امروز جهان و جنایات رژیم منحوس صهیونیستی در نوار غزه اشاره نمود و بیان داشت: امروز رژیم صهیونیستی با حمایت‎‌های آمریکای جنایتکار مردم بی‌دفاع را در نوار غزه مورد هجوم وحشیانه خود قرار داده است.

به گفته وی در جنگ تحمیلی نیز رژیم بعث عراق با حمایت‌های آمریکا، ملت ایران اسلامی را مورد هجوم وحشیانه خود قرار داد و مردم ما ۲۰۰ هزار شهید و ۵۰۰ هزار مجروح و جانباز را تقدیم این نظام مقدس نمودند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با بیان اینکه آمریکایی‌ها در هر جنایتی که در جهان رخ می‌دهد دخیل هستند، گفت: سردمداران آمریکایی که امروز با کت و کراوات می‌آیند و در مقابل دیدگان عالم می‌گویند که اسرائیل حق دارد از خود دفاع کند، امروز در باتلاق سنگینی گرفتار و خار شده‌اند و برای فرار از این باتلاق دست به هر جنایتی می‌زنند.

در ادامه این مراسم سردار گشتاسبی به بررسی مشکلات بازنشستگان سپاه شهرستان مریوان اشاره نمود و بر رفع دغدغه‌های بازنشستگان تاکید کرد.