امام‌جمعه مسجد جامع قبای مریوان گفت: شهادت یحیی السنوار، رهبر جنبش مقاومت اسلامی حماس، به‌عنوان نمادی از شجاعت و عزم ملت فلسطین در برابر ظلم و اشغالگری شناخته می‌شود. این واقعه نه‌تنها نشان‌دهنده فداکاری و ایستادگی مجاهدان فلسطینی است، بلکه تجلی‌بخش اراده قوی مردم این سرزمین برای دستیابی به آزادی و حقوق خود می‌باشد.

ماموستا امجد محمودی، امام‌جمعه مسجد جامع قبای مریوان، در گفت‌وگو با خبرنگار زریوار خبر، با ابراز تسلیت به مناسبت شهادت یحیی السنوار، رهبر جنبش مقاومت اسلامی حماس، تأکید کرد: عزم مردم مظلوم فلسطین با خون شهیدان حماس هر روز قوی‌تر و راسخ‌تر می‌شود.

او اشاره کرد: از زمان اشغال سرزمین مقدس فلسطین توسط رژیم اسرائیل، جبهه مقاومت حماس در برابر این رژیم ایستادگی کرده و فرماندهان بزرگی را تربیت‌کرده است که برای آزادی قدس تلاش می‌کنند و تاآخرین‌نفس بر این پیمان استوار مانده‌اند.

ماموستا محمودی با اشاره به اینکه شهید سنوار در میدان مبارزه به شهادت رسیده، به دیگر شخصیت‌های بزرگ مانند شیخ یاسین و شهید اسماعیل هنیه اشاره کرد: در خط مقدم مجاهدین حماس در برابر رژیم کودکش جنگیدند و به آرزوی خود رسیدند.

وی افزود: شهادت یحیی سنوار (ره) نماد آرمان و شجاعت یک ملت است و آرمان ملت مقاوم فلسطین تا ابد با نحوه شهادت این فرمانده دلیر زنده خواهد ماند.

ماموستا محمودی بیان کرد: امروز جبهه‌های مقاومت مانند حزب‌الله، حماس و انصارالله در مسیر آزادی قدس شریف در حال مبارزه هستند و مستشاران سپاه پاسداران نیز در کنار این جبهه‌ها با فداکاری خود ادامه‌دهنده راه شهیدان فلسطین به‌سوی قدس هستند.

وی افزود: ضمن محکوم‌کردن این عمل وقیحانه، از کشورهای عربی درخواست می‌کنم که هرگونه رابطه با این رژیم منحوس و کودکش را قطع کنند و امیدوارم که زمینه‌ای برای آزادی قدس فراهم شود تا توفیق شهادت نصیب ما گردد.