فرمانده سپاه مریوان بیان کرد: مشارکت در انتخابات حق مردم است که در تعیین سرنوشت خود دخیل و سهیم باشند.

سرهنگ قیصر امیدی فرمانده سپاه مریوان در گفتگو با خبرنگار زریوار خبر، با یادآوری روز ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ که روز انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری است، بیان کرد: مشارکت در انتخابات حق مردم است که هم در تعیین سرنوشت خود دخیل و سهیم باشند و هم به این لحاظ که دشمنان این مملکت و ملت به شدت علیه انتخابات شرکت دارند و تلاش می‌کنند که مردم را از این تصمیم‌گیری و حق مسلم خود منصرف کنند.

فرمانده سپاه مریوان افزود: مشارکت در انتخابات وظیفه است البته این خواست خدا و نگاه و نظر نیک شهداست که برای شکل‌گیری این انقلاب خون‌های زیادی ریخته شده و جان‌های زیادی فدای این انقلاب شده است که برنامه‌های شوم دشمنان در هر برهه‌ای از زمان به لطف خدا و به احترام خون شهداء نقشه بر آب شود.

وی تصریح کرد: مردم فهیم ایران اسلامی و به ویژه مردم کردستان و خاصتا” مردم شهرستان مریوان به خوبی حقیقتاً با عمق کینه‌توزی ها و دشمنی دشمنانمان پی بردند و می‌دانند که دشمنان چه برنامه‌ریزی‌هایی می‌کنند و اهداف آنها در پشت این برنامه‌ها چی است.

وی در ادامه تصریح کرد: مسئولین و کلیه کسانی که در اداره این مملکت نقش دارند و آن‌ها به خوبی می‌دانند که حضور مردم شریف ایران در انتخابات و در تعیین سرنوشت ها باعث مقبولیت و مشروعیت هر چه بیشتر این نظام می‌شود.

امیدی عنوان کرد: از مردم فهیم و شرافتمند شهرستان مریوان انتظار می‌رود همان طوری که در همه عرصه‌های این نظام مقدس جمهوری اسلامی در همه‌ی برنامه‌ها به نحو شایسته شرکت کردند و همان طوری که در ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ یعنی چهل و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی ثابت کردند که با گذشت ۴۵ سال همچنان به پای شعارها، پشتیبانی و حمایت از این نظام هستند و زن و مرد و همه اقشار حضور پررنگی در این برنامه‌ها داشتند ان شاءالله در انتخابات ۱۴۰۲ که در یازدهم اسفند ماه است به نحوء شایسته شرکت خواهند کرد.

وی افزود: مردم منتظر صحبت‌های ما برای شرکت در انتخابات نیستند مردم بهتر از ما حقیقتاً دشمن را می‌شناسند و بهتر از ما در حمایت و پشتیبانی از این نظام و این انقلاب کار کردند.

فرمانده سپاه مریوان در ادامه افزود: برای مشارکت مردم در انتخابات وظیفه داریم یادآوری نماییم که رأی اولی‌ها، دانشجويان، ماموستایان، بازاریان، کسبه، کارگران، نظامیان، رده های انتظامی و همه با تمام توان در این انتخابات به امید خدا شرکت کنند تا تیر خلاص به دشمنانمان بزنیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ان شاءا.. در یازدهم اسفندماه با شور و شوق در پای صندوق‌های رأی حضور به هم برسانیم و دل مقام معظم رهبری را شاد کنیم و دشمنانمان بیش از آنچه که الان خشمگین هستند بیشتر خشمگین و عصبانی نماییم و به فرمایش بزرگانمان تا از این عصبانیت بميرند.