فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی گفت: روزی ضدانقلاب در قلب کردستان نفوذ داشت و امروز این امنیت پایدار به برکت خون شهدا و جان‌فشانی ایثارگران تحقق‌ یافته است.

به گزارش خبرنگار زریوار خبر به نقل از کردتودی، سردار محمدحسین رجبی در آیین یادواره شهدای روستای میدان مظفرخان از توابع شهرستان بیجار اظهار داشت: چهل و چهار سال پیش از این، نیروهای سپاه و بسیج در کردستان با شرایط بسیار سختی روبه‌رو بود و اگر قدرت توکل و ایمان به خدا نبود، امنیت پایدار امروز محقق نمی‌شد.

 وی افزود: گروهک تروریستی کومله بااقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران خلع سلاح و آواره شدند.

 سردار رجبی گفت: امروز در جهان اسلام یک گروه کوچک مقاومت در برابر ظلم و ستم رژیم جعلی صهیونیستی با حمایت همه‌جانبه استکبار جهانی ایستاده است و این ایثار و شهادت فقط با توکل به خداوند محقق می‌شود.

 وی با اشاره به اقدام کور تروریستی صهیونیستی در لبنان و کشتار مردم مظلوم و بی‌دفاع، اظهار کرد: وعده صادق دوم به‌زودی محقق خواهد شد و این دست و پا زدن‌ها راه نجاتی برای ظالمان نخواهد بود.

 فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی افزود: جوانان مخلص و انقلابی در روستاهای دورافتاده، از مسیر دین و انقلاب دور نیستند و با تقدیم جان خود، درخت تنومند جمهوری اسلامی ایران را آبیاری کردند.

انتهای خبر/