رئیس بیمارستان سیار شهید ماموستا شیخ‌الاسلام گفت: از ۱۷ مردادماه تا به امروز ۱۵۸۵ زائر اربعین حسینی برای دریافت خدمات سلامت به بیمارستان سیار مرز باشماق مراجعه کرده‌اند.

مصطفی فرامرزی در گفتگو با خبرنگار «زریوار خبر» به نقل از کردتودی، اظهار کرد: بیمارستان سیار شهید ماموستا شیخ‌الاسلام دانشگاه علوم پزشکی کردستان با ظرفیت ۵۰ تخت برای سومین سال متوالی در مرز باشماق مریوان جهت خدمات‌دهی به زائرین اربعین حسینی مستقر شده است و خدمات رایگان به همه زوار اربعین حسینی ارائه خواهد کرد.

 رئیس بیمارستان سیار شهید ماموستا شیخ‌الاسلام مستقر در مرز باشماق مریوان گفت: خوشبختانه امسال باتوجه‌به تجارب سال‌های گذشته تعداد پرسنل درمانی، تعداد تجهیزات پزشکی موردنیاز، خدمات رفاهی برای پرسنل مستقر در بیمارستان افزایش پیدا کرد و از ۱۷ مردادماه تا به امروز ۱۵۸۵ از زائرین اربعین حسینی به این بیمارستان مراجعه کرده‌اند که خوشبختانه تمامی موارد خدمات رایگان گرفتند و از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

 وی بیان داشت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱۸ زائر اربعین حسینی جهت دریافت خدمات سلامت به بیمارستان سیار شهید ماموستا شیخ‌الاسلام در مرز باشماق مراجعه نموده‌اند که از این تعداد ۱۰۶ زائر به‌صورت سرپایی درمان و فقط ۵ نفر از آنها جهت دریافت خدمات تخصصی‌تر به مراکز درمانی اعزام شده‌اند.

فرامرزی در پایان گفت: خوشبختانه از روز استقرار بیمارستان سیار شهید ماموستا شیخ‌الاسلام در مرز باشماق تا به امروز هیچ مورد خاصی از تب دنگی گزارش نشده است.

انتهای خبر/