طی مراسمی از زحمات مدریک محمدی مدیر شبکه بهداشت و درمان قدردانی و هوشنگ پیرفلاح به عنوان مدیر جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان مریوان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار زریوار خبر، روز دوشنبه ۱۸ دی ماه ۱۴۰۲ آیین تکریم و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان مریوان با حضور معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان، مدیران، مسئولین و کارکنان شبکه بهداشت و درمان در محل سالن اجتماعات مرکز بهداشت مریوان برگزار شد.

 

در ابتدای مراسم فرزام بیدارپور معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کردستان، ضمن قدردانی از زحمات ارزشمند مدریک محمدی در زمان مدیریت وی در شبکه بهداشت و درمان شهرستان مریوان قدردانی کرد و گفت: در مدت حضورشان اتفاقات خوبی در حوزه‌های مختلف و شاخص‌های بهداشتی شهرستان افتاده است و این حاصل تلاش خوب ایشان و همکاران شبکه بهداشت و درمان مریوان است.

 

بیدارپور افزود: پیرفلاح از مدیران با تجربه دانشگاه علوم پزشکی کردستان است که مسئولیت‌های مختلفی را بر عهده داشته و در مقطعی هم در شبکه بهداشت و درمان شهرستان کامیاران به عنوان مدیرشبکه بهداشت خدمت کرده و با حوزه فعالیت بهداشت و درمان به خوبی آشناست و اظهار امیدواری کرد که در کنار همکاری و همراهی همکاران شبکه بهداشت مریوان و حمایت مسئولین، بتوانیم روزهای خوبی را برای مردم شریف شهرستان و همکاران رقم بزنیم.

 

بیدارپور با اهدای لوح سپاس و هدایا از زحمات  مدریک محمدی قدردانی و حکم انتصاب پیرفلاح را به ایشان تقدیم کرد.

 

مدریک محمدی مدیر پیشین شبکه بهداشت و درمان شهرستان مریوان ضمن ارائه گزارشی از خدمات انجام شده در مدت مسئولیت خود، موفقیت‌های به دست آمده را حاصل همدلی و تلاش همگی همکاران دانست و از زحمات و همراهی همکاران ستاد و واحدهای محیطی شبکه بهداشت و درمان قدردانی و اظهار امیدواری کرد که حضور پیرفلاح به عنوان یک نیروی توانمند بتواند موجب تحولات مثبت در راستای ارائه خدمات حوزه سلامت در این شهرستان شود.

 

در ادامه پیرفلاح ضمن خیر مقدم حاضرین و  قدردانی از اعتماد رئیس دانشگاه، از زحمات مدیر سابق شبکه بهداشت و درمان قدردانی و برای وی آرزوی موفقیت نمود و با اظهار خرسندی از حضور در شهرستان مریوان، آمادگی خود را برای ارائه خدمات مناسب و شایسته به مردم شریف این شهرستان بیان کرد و همکاری حوزه‌های مختلف بهداشتی درمانی را خواستار شد.

 

پیرفلاح نامه‌های خود را بمنظور پیشرفت سطح سلامت شهرستان بیان و اظهار امیدواری کرد که که با همدلی و همکاری همه همکاران در راه اعتلای شاخص‌های بهداشتی درمانی شهرستان موفق و منشأ خیر برای مردم شهرستان باشد.