با تلاش شبانه روزی اکیپ های عملیاتی توزیع برق شهرستان مریوان، برق روستاهای بخش سرشیو مریوان پس از بارش سنگین برف و باران و رانش زمین به شبکه سراسری متصل شد.

به گزارش خبرنگار زریوار خبر؛ “عبداله آذری” مدیر توزیع برق شهرستان مریوان با اشاره به آسیب گسترده شبکه توزیع برق روستاهای این شهرستان در اثر بارش سنگین برف و باران و رانش زمین طی دو روز گذشته, گفت: به علت بارش شدید برف و باران شبکه ی برق چندین روستا دچار آسیب جدی و اختلال شده بود که با اعزام ۶ اکیپ عملیاتی و نیروهای اجرایی, بطول ۳ کیلومتر خط فشار متوسط اصلاح و به شبکه سراسری برق وصل شد.

مدیر توزیع برق شهرستان مریوان با تاکید بر اینکه شبکه برق شهرستان مریوان اکنون کاملا پایدار است و مشکلی در تأمین برق هموطنان وجود ندارد افزود: عملیات برقدار نمودن ۵ روستایی که دچار اختلال و خاموشی شده بود به اتمام رسید و برق همه‌ی مشترکان بخش روستایی در کمترین زمان ممکن تامین گردید.

آذری در ادامه گفت: عوامل اجرایی و واحد های عملیات و اتفاقات روستایی برق شهرستان مریوان تمامی تجهیزات و امکانات لازم را برای برقدار نمودن روستاهای این شهرستان به جهت تسریع در رفع خاموشی‌ها بکارگیری نمودند.

وی تصریح کرد: طی عملیات برقدار نمودن روستاهای آسیب دیده، خاموشی روستاهای کانی تمرخان, توراخ تپه و قمچیان با تلاش و همت جمعی از طریق احداث شبکه و اتصال به شبکه سراسری رفع و روستای گوگجه بوسیله دیزل ژنراتور به شبکه برق سراسری متصل گردید.

لازم به ذکر است روند تعمیرات و اصلاح شبکه‌های برق آسیب‌دیده در شهرستانهای سقز و دیواندره همچنان در قالب بیش از ۶۰ اکیپ عملیاتی ادامه دارد.