عالم برجسته اهل‌سنت کردستان گفت: وحدت و همکاری مسلمانان برای دفع ظلم و ستم ضروری است و از نهادهای اسلامی خواست تا نتانیاهو را در محاکم اسلامی و قرآنی محاکمه کنند. وی بر اهمیت همبستگی مسلمانان در برابر چالش‌های جهانی تأکید کرد.

ماموستا مصطفی شیرزادی در گفتگو با خبرنگار زریوار خبر به نقل از کردتودی، ضمن تسلیت شهادت سید حسن نصرالله در سخنانی تأکید کرد: هجومات و ظلم‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم مسلمان لبنان، فلسطین و غزه باید به‌شدت محکوم شود.

عالم برجسته اهل‌سنت کردستان با اشاره به آیه ۸۲ از سوره مائده در قرآن، به مسلمانان یادآوری کرد: نباید ناامید شوند و باید به وحدت و اتحاد خود ادامه دهند.

وی در ادامه بیان کرد: دشمن‌ترین افراد نسبت به مسلمانان، یهودیان و مشرکان هستند، درحالی‌که نزدیک‌ترین افراد به مسلمانان، کسانی هستند که خود را مسیحی می‌نامند.

عالم برجسته اهل‌سنت کردستان بر لزوم دفاع از مظلومان تأکید کرد و گفت: ما وظیفه داریم هرچند کسانی که کاری از دست آنها برنمی‌آید با دعا از خداوند بخواهند و کسانی که توانایی دارند با نفرت و با حمله و با هر توطئه‌ای که می‌توانند بر علیه اسرائیل و حامیان آن انجام دهند.

وی همچنین به سکوت جامعه بین‌الملل در برابر این جنایت‌ها اشاره کرد و گفت: جامعه بین‌الملل در این ایام سکوت نموده‌اند؛ چون آنها حامی و شریک رژیم صهیونیستی هستند.

ماموستا شیرزادی بر لزوم وحدت و همکاری مسلمانان برای دفع ظلم تأکید کرد و خواستار محاکمه نتانیاهو در محاکم اسلامی و قرآنی شد.

وی در پایان سخنان خود بر اهمیت اتحاد مسلمانان در برابر ظلم تأکید کرد و گفت: اگر وحدت و اتحاد نباشد، ظالم به ظلم و ستم خود ادامه می‌دهد.

انتهای خبر/