امام جمعه قبای بهاران مریوان اظهار کرد: بزرگترین هدیه‌ای که نظام به ما بخشیده امنیت حاکم بر کشور است که قدردان نیروهای نظامی، انتظامی و عزت اسلام و مسلمین هستیم.

ماموستا امجد محمودی امام جمعه قبای بهاران مریوان در گفتگو با خبرنگار زریوار خبر، با تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر اظهار داشت: دهه فجر جلوه‌ای از آزادی، استقلال و اعتماد عموم ملت ایران به جمهوری اسلامی است.

 

وی انقلاب اسلامی را نماد مردم سالاری دینی عنوان کرد و گفت: اکنون پس از گذشت ۴۵ سال از انقلاب اسلامی مردم بیشتر از گذشته شور و شوق گرفتن جشن پیروزی را در سراسر ایران دارند چرا که این انقلاب به رهبری امام راحل(ره) نماد مردم سالاری و آزادی بود.

 

ماموستا محمود ضمن تبیین دستاوردهای نظام قبل از انقلاب بیان کرد: نظام طاغوت با وابستگی شدیدی که به استکبار جهانی داشت از هیچ دستاوردی که مورد تأیید عموم جامعه باشد برخوردار نبود و نفت را با قیمت نازلی به آمریکا و سایر کشورهای غربی می‌داد و در مقابل از غلات گرفته تا قطعات یدکی و تولیدات کشورها را وارد کشور می‌کرد و عده‌ای سود می‌بردند.

 

وی گفت: در نظام رژیم شاه بی‌سوادی، بهداشت درمان، بیمارستان، فضاهای آموزشی و غیره زیر صفر بود.

 

امام جمعه قبای بهاران مریوان خاطر نشان کرد: با نگاه اجمالی به دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌توان اذعان کرد کشورمان جزو ابر قدرت منطقه از هر لحاظ قلمداد کرد.

 

وی گفت: پس از شکل‌گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی امام راحل (ره) توجه ویژه‌ای به نظام آموزشی و دانشگاهی داشتند که به حمدلله امروز ۹۸ درصد جامعه باسواد هستند

 

ماموستا محمودی بیان داشت: فقر مطلق به کلی در جامعه ریشه کن شده و توانمندی در دفاع نظامی هوافضا، ساخت قطعات، ساخت کشتی و انواع موشک‌های دوربرد از لحاظ دفاعی پیشرفت چشمگیری داشته‌ایم.

 

وی گفت: از لحاظ فناوری نانو و هسته‌ای و نیز نظام پزشکی و بسیاری از موارد دیگری در کل جهان حرف برای گفتن داریم و این مرهون خون شهدای جنگ تحمیلی، شهدای دانشمندان هسته‌ای و شهدای مدافع امنیت هست که باید قدر این عزیزان را بدانیم.

 

امام جمعه قبای بهاران مریوان در خاتمه اظهار کرد: بزرگترین هدیه‌ای که نظام به ما بخشیده امنیت حاکم بر کشور است که قدردان نیروهای نظامی، انتظامی و عزت اسلام و مسلمین هستیم و نیز آزادی قدس شریف را از ذات خداوند متعال مسئلت می‌نماییم.