استاندار کردستان با بیان اینکه دفاع مقدس گنجینه بی‌انتها برای مردم است، گفت: دفاع مقدس تبدیل به یک دانشگاهی شد که انسان‌های بزرگی را تربیت و برای ما بالندگی را به ارمغان آورد.

به گزارش خبرنگار زریوار خبر، به نقل از کردتودی، اسماعیل زارعی کوشا صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح که در سنندج برگزار شد ضمن تبریک آغاز هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: هفته دفاع مقدس سرآغاز یک اتفاق بزرگی بود که در طول تاریخ ایران‌زمین منحصربه‌فرد است و تنها خاطره آغاز یک جنگ و یک دفاع نبود؛ بلکه برگ زرین و مایه افتخار سرزمینی است که بیش از هر زمان دیگری مردم با کار مثال‌زدنی کارستان بزرگی را انجام دادند .

استاندار کردستان افزود: دشمنان در پشت یک رژیم خودخواه و متوهم به سرکردگی صدام ملعون ایستادند تا چراغی که به رهبری امام خمینی (ره) برای بیداری مسلمانان در این سرزمین افروخته شده را خاموش کنند و اجازه ندهند به یک الگویی برای سایر ملت‌ها و امت‌ها تبدیل شود. اما ملت بزرگ ایران و همه رزمندگان به پیروزی دست یافتند؛ چون راه و هدف، راه و هدف شهداست و یادمان باشد در هر مقطع و گوشه‌ای از زمین باشیم راهی که ما را به پیروزی خواهد رساند راه همین شهداست لذا باید بدانیم در همه قدرت‌ها به قدرت درونی این ملت اعتماد کنیم و منتظر استعانت بیگانگان نباشم.

 زارعی کوشا با بیان اینکه دفاع مقدس گنجینه بی‌انتها برای مردم است، ادامه داد: دفاع مقدس تبدیل به یک دانشگاهی شد که انسان‌های بزرگی را تربیت کرد و برای ما بالندگی را به ارمغان آورد؛ لذا این گنجینه همچنان برای ملت ایران درخشان است.

 امروز به پایان مأموریت خدمت خود در استان کردستان رسیدم و از تمام تلاش‌های فرماندهان دلاور، اعضای شورای تأمین استان که برای امنیت استان تلاش کردند تشکر و قدردانی می‌کنم و امیدوارم خداوند تمام قصورات بنده را به این حقیر ببخشد و سایه مقام معظم رهبری بر سر امت اسلام و مستضعفان عالم مستدام باشد.

گفتنی است؛ مراسم رژه یگان‌های نمونه نیروهای مسلح به مناسبت ۳۱ شهریور و آغاز هفته دفاع مقدس هم‌زمان با سراسر کشور صبح امروز شنبه در سنندج برگزار شد.

 انتهای خبر/