امام جمعه قبای بهاران مریوان گفت: بی‌شک حمله به کشور مقتدر و شجاع یمن از جانب دو کشور کینه‌توز آمریکا و انگلیس نشانه زوال جبهه رژیم کودک‌کش اسرائیل است.

ماموستا امجد محمودی امام جمعه قبای مريوان در گفتگو با خبرنگار زریوار خبر، ضمن محکومیت حمله آمریکای جهانخوار و انگلیس خبیث به یمن اظهار داشت: بی‌شک حمله به کشور مقتدر و شجاع یمن از جانب دو کشور کینه‌توز آمریکا و انگلیس نشانه زوال جبهه رژیم کودک‌کش اسرائیل است.

 

وی تصریح کرد: تنها کشوری که در کنار ملت ایران از ملت مقتدر و مظلوم فلسطین حمایت عملی کرده باشد مجاهدان یمن هستند.

 

امام جمعه قبای بهاران مریوان عنوان کرد: متأسفانه برخی کشورهای عربی در مقابل جنایات استکبار جهانی علیه مردم مظلوم فلسطین سکوت کامل اختیار کرده‌اند، که مصداق آیه شریفه ۱۱۳ سوره مبارک هود است. «وَلَا تَرْكَنُوا إِلَى الَّذِينَ ظَلَمُوا فَتَمَسَّكُمُ النَّارُ وَمَا لَكُمْ مِنْ دُونِ اللَّهِ مِنْ أَوْلِيَاءَ ثُمَّ لَا تُنْصَرُونَ» و (شما مؤمنان) هرگز نباید با ظالمان همدست و دوست و بدانها دلگرم باشید و گرنه آتش (کیفر آنان) در شما هم خواهد گرفت و در آن حال جز خدا هیچ دوستی نخواهید داشت و هرگز کسی یاری شما نخواهد کرد.

 

وی خاطر نشان کرد: حمایت همه‌جانبه جبهه استکبار از رژیم غاصب صهیونیستی در واقع عجز و ناتوانی رژیم منحوس اسرائیل با آن همه تجهیزات در مقابل جبهه مقاومت است به معنای دیگر روز شمار از بین رفتن این رژیم جنایتکار را دارد.

 

ماموستا محمودی در پایان ابراز داشت: انشاءالله فلسطین مظلوم ولی مقتدر با قدرت ایمان راسخ خود و با حمایت مستقیم یمن و تقویت فکری و روحی ایران اسلامی و همه جبهه مقاومت تا رسیدن به قله یعنی فتح تمام بیت‌المقدس دست از تلاش بر نخواهد داشت، زیرا شهدای زیادی از جمله شهیدالقدس «شهید حاج قاسم سلیمانی» زندگانی خود را وقف مجاهدت در راه «آزادی قدس» کرد، در واقع سردار سلیمانی، آن بزرگمرد شکست‌ناپذیر و خاموش کننده چهره دروغین داعش امروز برای آزادی‌خواهان الگو است.