عضو هیئت‌علمی دانشگاه پیام‌نور مرکز مریوان گفت: انتخابات نماد مردم‌سالاری دینی و نماد مشارکت مردم در سرنوشت خودشان است و باید هر شهروند و هر هم‌وطنی که در ایران زندگی می‌کند حتی کسانی که در خارج از کشور و ایرانی هستند به‌عنوان مشارکت در سرنوشت خودشان باید در انتخابات شرکت بکنند که رئیس‌جمهور اصلحی را انتخاب نمایند.

فاروق نعمتی عضو هیئت‌علمی دانشگاه پیام‌نور مرکز مریوان در گفتگو با خبرنگار «زریوار خبر»، خاطرنشان کرد: همان‌طور که مستحضر هستید دور دوم انتخابات در ۱۵ تیرماه و روز جمعه همین هفته برگزار خواهد شد و در مورد اهمیت این دوره از انتخابات صحبت‌های زیادی در رسانه‌ها شده و بنده به‌عنوان یک عضو هیئت‌علمی در دانشگاه پیام‌نور مرکز مریوان خدمت همه همشهریان و آحاد مردم ایران اهمیت این دوره از انتخابات را تکرار می‌کنم.

دانشیار دانشگاه پیام‌نور مرکز مریوان گفت: انتخابات نماد مردم‌سالاری دینی و نماد مشارکت مردم در سرنوشت خودشان است و باید هر شهروند و هر هم‌وطنی که در ایران زندگی می‌کند حتی کسانی که در خارج از کشور و ایرانی هستند به‌عنوان مشارکت در سرنوشت خودشان باید در انتخابات شرکت بکنند که رئیس‌جمهور اصلحی را انتخاب نمایند.

وی در ادامه افزود: وضعیت کنونی کشور در حال حاضر در منطقه و جهان و از لحاظ اقتصادی و سیاسی وضعیت ویژه‌ای را دارد و انتخاب رئیس‌جمهور اصلح کمک بسیار زیادی در رفع مشکلات به‌ویژه مشکلات اقتصادی خواهد کرد که امروز مردم با آن گریبان‌گیر هستند.

وی اظهار کرد: انتخابات ۱۵ تیرماه و انتخاب فرد اصلح قطعاً در زدودن مشکلات و توسعه همه‌جانبه کشور در حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی کمک شایانی خواهد کرد.

نعمتی در ادامه افزود: بر همین اساس انتخابات ۱۵ تیرماه را بسیار مهم می‌دانم و شاید بعد از انقلاب اسلامی مهم‌ترین انتخاباتی باشد که مردم با آن روبرو هستند.

وی بیان داشت: وضعیت کشور بسیار وضعیت حاد و ویژه‌ای است امروز تهدیدات خارجی کشور را تهدید می‌کند و با سنگین‌ترین تحریم‌هایی که بر علیه کشور است مواجه هستیم.

وی افزود: این تحریم‌ها نیازمند یک رئیس‌جمهوری مردمی است که بتواند به‌صورت همه‌جانبه با کمک مردم و سایر ارگان‌های کشور این مشکلات را حل نماید.

این عضو هیئت‌علمی دانشگاه پیام‌نور مرکز مریوان در پایان ابراز داشت: از همه شهروندان و همشهریان دعوت می‌نمایم که در این انتخابات شرکت بکنند؛ چون در این کشور زندگی می‌کنیم و مهم‌ترین مسئول اصلی اجرایی کشور شخص رئیس‌جمهور است و باید این را مدنظر قرار بدهیم و در انتخاب رئیس‌جمهور اصلح کوشا باشیم.