فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: امروز نام مردم کردستان برای همه کشور ایران الگویی شده است؛ چون در شرایطی که دشمنان تلاش می‌کردند مردم را از انقلاب اسلامی جدا کنند مردم این خطه آمدند و مشت محکمی به دهان یاوه‌گویان و معاندین در این عالم زدند.

به گزارش خبرنگار  «زریوار خبر» به نقل از کردتودی، سردار امان‌الله گشتاسبی فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان عصر سه‌شنبه ۲۳ خردادماه در مراسم انس و مودت وابستگان سپاه شهرستان مریوان اظهار داشت: امروز نام مردم کردستان و مریوان برای همه کشور ایران الگویی شده است؛ چون در شرایطی که دشمنان ما تلاش می‌کردند مردم را از انقلاب امام (ره) جدا بکنند مردم این خطه بود که آمدند و مشت محکمی به دهان یاوه‌گویان و معاندین در این عالم زدند.

وی در بخشی از بیانات خود به انقلاب اسلامی که امام (ره) تشکیل داد اشاره داشت و گفت: امام (ره) مرد الهی، نورانی و با آن نفس خودش و همراهی ملت قهرمان ایران انقلابی را در عالم و در ایران شکل داد که از نظر هویت و کیفیت با همه انقلاب‌هایی که در عالم شکل‌گرفته متفاوت است.

وی در ادامه افزود: امام جریانی را رهبری و مدیریت کرد که حاکمیت، استقرار و ثبات آن بر اساس معیارهای الهی، ارزشی و قرآنی بوده و در عالم همچون انقلابی را که توانسته باشد دین، هویت و فرهنگ مردم را در یک جا قرار بدهد و آن را الگویی برای ملت‌های عالم قرار بدهد سراغ نداریم به جز انقلاب امام عزیز ما.

سردار گشتاسبی بیان کرد: یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد انقلاب اسلامی که توانسته در طول ۴۵ سال عمر بابرکت انقلاب اسلامی که انقلاب اسلامی را همراهی بکند وجود مردان مجاهدی است که امروز بخشی از آنها در این مراسم در کنار خانواده‌هایشان حضور دارند.

وی تصریح کرد: عزیزانی که امروز شاید در این مجلس به‌سختی حضور یافته‌اند؛ اما روزی جزو جوان‌ترین، زبده‌ترین و فداکارترین کسانی بودند که آمدند هم انقلاب امام را یاری کردند و هم در استمرار انقلاب امام (ره) همه دار و ندارشان را در طبق اخلاص گذاشتند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان افزود: مردانی که امروز به‌عنوان مجاهدین و پیش‌کسوت دوران دفاع مقدس از آنها یاد می‌کنیم امثال شما و کسانی است که آمدند این انقلاب اسلامی را چه در حوزه مدیریتی در جنگ و چه در حوزه پیشرفت زیربنایی انقلاب اسلامی هدایت، همراهی و کمک کردند فراوان بود.

وی در ادامه اضافه کرد: در دولت‌های ما امثال شهید رجایی، شهید باهنر، شهیدان بهشتی و ده‌ها و صدها هزار شهید را برای ثبات و پایداری انقلاب اسلامی در عالم به جهانیان معرفی کردیم و امروز به برکت مجاهدت امام (ره) و رهبری معظم انقلاب اسلامی و همراهی بی‌نظیر مردم است که در عالم حرف برای گفتن داریم.
سردار گشتاسبی عنوان داشت: امروز همه ملت‌های عالم مرکز، مأمن و امید خودشان را مردم عزیز و انقلاب اسلامی ایران می‌دانند و امروز اگر مردم مظلوم ما در غزه، فلسطین، یمن، سوریه و عراق و در جای‌جای کشورهای اسلامی می‌مانند و استقامت می‌کنند به برکت وجود انقلاب اسلامی است. چرا که انقلاب امام (ره) ثابت کرد ملتی می‌تواند سربلند و اراده خودش را در مقابل دنیای ظلم و زور نشان بدهد که با تأسی از اسلام و ارزش‌های الهی و دینی است که می‌تواند این مسیر را پایدار و سربلند پشت سر بگذارد.

وی خاطرنشان کرد: امروز در عالم همه معاندین و مستکبرین ادعا دارند که برای بشریت دارند تلاش می‌کنند درحالی‌که مردم فلسطین قتل و عام می‌شوند؛ اما آن‌ها هیچ حرکتی از خودشان نشان نمی‌دهند. امروز اراده خدای متعال بر این است که مردم مظلوم فلسطین و غزه بمانند شهید بشوند زندگی و همه زیرساخت‌های خودشان را از دست بدهند؛ اما سربلند بمانند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: امروز نه ملت‌های مسلمان بلکه همه ملت‌های آزاده و در عالم در بیخ گوش کاخ سفید طرف‌دارانی پیدا می‌شود و از مردم مظلوم فلسطین دفاع می‌کنند امروز ما دستمان و پرچممان را بالا گرفتیم برای اینکه اسلام حاکمیت خودش را در عالم تثبیت بکند.

سردار گشتاسبی گفت: امروز اگر مردم ما برای یک حضور حماسی دیگر در انتخابات چند روز آینده آماده می‌شوند برای ایجاد آرامش و امنیتی است که دشمن بالای ۴۰ سال است که دارد تلاش می‌کند این انقلاب اسلامی را از مسیر خودش خارج بکند؛ لذا حضور ما در همه صحنه‌های انقلاب اسلامی قطعاٌ در تسریع، ایجاد امنیت و آرامش کشور ما مؤثر و اثرگذار خواهد بود این را باید قدر بدانیم و موردتوجه قرار دهیم.

انتهای خبر/