امام‌جمعه قبای بهاران مریوان گفت: اقتدار، عزت و سربلندی ایران اسلامی مدیون رهبری هوشیارانه حضرت امام خمینی (ره) است.

ماموستا امجد محمودی امام‌جمعه قبای بهاران مریوان در گفتگو با خبرنگار زریوار خبر به نقل از کردتودی، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران که به‌وسیله معمار کبیر عظیم الشان در سال ۵۷ تاکنون استمرار داشته است مدیون زحمات، تلاش و تبعید خود امام و یاران باوفای آن عزیز سفرکرده است.

امام‌جمعه قبای بهاران مریوان بیان داشت: امام خمینی (ره) به تمام آزادی‌خواهان جهان درس استکبارستیزی، دین‌باوری آموخت و اسلام واقعی را به مسلمانان آزاده معرفی کرد.

وی گفت: اقتدار، عزت و سربلندی ایران اسلامی مدیون رهبری هوشیارانه حضرت امام خمینی (ره) است.

ماموستا محمودی خاطرنشان کرد: بعد از ۴۰ سال اگر به مسیری که پیموده شده بنگریم، مشاهده می‌کنیم که قدم‌های زیادی در مسیر اعتلای گران‌قدرترین میراث امام خمینی (ره) یعنی انقلاب و نظام جمهوری اسلامی برداشته شده است، اما گام‌هایی نیز در پیش‌رو داریم. بیانیه گام دوم انقلاب بهترین سند برای ترسیم وضع موجود و مسیر حرکت آینده است.

وی افزود: رحلت ایشان سبب توقف زحمات چندین ساله ایشان نگردید؛ بلکه با رهبریت مقام معظم رهبری از سال ۶۸ تاکنون کشور تحت زعامت ایشان با پشت سر گذاشتن فراز و نشیب‌های زیادی تداوم همان حرکت و اندیشه امام راحل است.

امام‌جمعه قبای بهاران مریوان اظهار کرد: در هیچ کشوری رهبری پیدا نمی‌شود که پس از آنکه وفات کرده باشد همان کشور با اندیشه و رهنمودهای ایشان اداره شود؛ اما در ایران اسلامی که حکومتی برخاسته از آرای مردم بود پس از رحلت رهبر کبیر انقلاب مراکز تخصصی اندیشه‌های آن عزیز در مدارس و دانشگاه‌ها و نیز در مناسبت‌ها هنوز از تفکر آن بزرگ‌مرد جماران استفاده می‌شود و حتی خود رهبری نیز از کلام ایشان در سخنرانی‌ها جملاتی از کلام زیبا و ماندگارش بیان می‌کند.

وی در ادامه گفت: روش حکومت‌داری چنانچه بر اساس اندیشه آن عزیز جماران پیش برود تداوم حکومت استمرار خواهد داشت که رهبر معظم انقلاب سکان‌داری آن را برعهده گرفته است و شهید جمهور و شهدای خدمت آن را تحقق بخشیده‌اند و امیدوارم که رئیس‌جمهور آینده همان راه را ادامه دهند.