زوج خیر هموطن تهرانی در یک اقدام داوطلبانه با همکاری مدیر مدرسه شهدای ژان محمد کریمی در ایام تعطیلات نوروز، اقدام به رنگ‌آمیزی مدرسه کردند.

محمد علی جهانی مدیر آموزش و پرورش سروآباد در گفتگو با خبرنگار زریوار خبر به نقل از پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، اظهار داشت: زوج خیر هموطن تهرانی در یک اقدام داوطلبانه با همکاری مدیر مدرسه شهدای ژان محمد کریمی در ایام تعطیلات نوروز، اقدام به رنگ‌آمیزی مدرسه کردند.

 

وی گفت: زوج خوش‌سلیقه تهرانی از اول فروردین به کمک دوستانشان در یک اقدام خداپسندانه با حضور در روستای ژان مدرسه این روستا را رنگ‌آمیزی کرده تا دانش‌آموزان هموطنشان بعد از عید با علاقه بیشتری به درس و تحصیل ادامه دهند.

 

وی افزود: آنها هدف از این کار را رضای خدا و دیدن شوق و خوشحالی دانش‌آموزان مدرسه عنوان کردند که به گفته آنها هیچ لذتی برای آنها بهتر از دیدن خوشحالی و لب خندان یک دانش‌آموز محروم نیست که به امید خدا این دانش‌آموزان بتوانند در آینده ادامه دهنده کارهای نیک برای سایر هموطنان باشند.

 

جهانی خاطر نشان کرد: قاسم باطنی و همسرشان خانم ناهید وطن‌خواه با کمک خانم زینب گودرزی علاوه بر رنگ‌آمیزی مدرسه، بیش از صد جلد کتابهای غیر درسی جدید هدیه دادند.